"F-1 nav vajadzīgi gados jauni fani," paziņo autosacīkšu boss Eklstons
Centieni piesaistīt pirmās formulas (F-1) autosacīkstēm gados jaunus līdzjutējus ir bezjēdzīgi, intervijā norādījis šo autosacīkšu komerciālo lietu vadītājs Bernijs Eklstons.
Plašā intervijā ''Campaign Asia-Pacific'' žurnālā 84 gadus vecais Eklstons paziņojis, ka padsmitgadniekus neinteresē F-1 pasaulē darbojošos sponsoru produkcija.
''Jaunatne redz ''Rolex'' [pulksteņu ražotāju] reklāmu, taču vai pirks tādu pulksteni? Cits mūsu sponsors ir UBS, bet jaunatni neuztrauc banku lietas. Viņiem nav tik daudz naudas, lai ieguldītu naudu bankā,'' saka Eklstons. ''Lielākajai daļai no viņiem nav nekādas naudas. Labāk lai [līdzjutējos] ir kāds septiņdesmitgadīgais, kuram tās pietiek.''
Tieši tāpēc F-1 netiek meklēti sponsori, kuri varētu radīt interesi jaunajai paaudzei, kam ir vienaldzīgi pašreizējie sponsori.
Eklstons visai skeptiski raugās uz komandu pūlēm iesaistīt darbā dažādus speciālistus, kuri darbojas sociālo mediju jomā laikā, kad strauji krītas televīzijas skatītāju interese par F-1 sacīkstēm. Daudzi braucēji, arī gados jaunākie, aktīvi lieto ''Twitter'' un citus sociālos medijus.
''Man neinteresē ''Twitter'', ''Facebook'' vai kas tamlīdzīgs,'' saka Eklstons. ''Esmu mēģinājis, taču, laikam, esmu pārāk vecmodīgs, jo neredzu tam nekādu vērtību.''
''Un es nezinu, ko, tā sauktā, ''jaunā paaudze'' šodien patiešām vēlas. Kas tas ir? Pajautājiet 15 vai 16 gadus vecam jaunietim ''ko tu gribi'', taču viņš nepateiks''.
BNS, Foto: EPA/LETA