Basketbols
2010. gada 31. marts, 22:50

Jēkabsone-Žogota kļuvusi par jogurta dzēriena "Actimel" reklāmas seju

Jauns.lv

Latvijas sieviešu basketbola zvaigzne Anete Jēkabsone-Žogota noslēgusi līgumu ar "Danone" un kļuvusi par jogurta dzēriena "Actimel" reklāmas seju, kasjauns.lv informēja Francijas pārtikas ražotāja Latvijas pārstāvniecībā.

Sadarbības projekts paredz, ka Jēkabsone-Žogota stāstīs, kādēļ viņa lieto "Danone" ražoto jogurta dzērienu. Sadarbības nosacījumus puses neatklāja. Reklāmas līguma slēgšanai Jēkabsoni-Žogotu izvēlējās viņas aktīvā dzīvesveida, profesionālo panākumu un Latvijas iedzīvotāju simpātiju dēļ. Ņemts arī vērā, ka pērn Jēkabsone-Žogota saņēma Latvijas gada balvu sportā kā labākā sportiste.

"Anete [Jēkabsone-Žogota] ir ne tikai Latvijas populārākā sportiste, bet arī aktīva un veselīga dzīvesveida piekritēja. Tas mums bija ļoti svarīgs kritērijs, izvēloties produkta tēlam personību, kas ikvienam ir ne tikai simpātiska un tautā populāra, bet galvenokārt saistās ar rūpēm par savu un sev tuvāko cilvēku veselību, kā arī piekopj aktīvu un veselīgu dzīvesveidu," paskaidroja "Danone" mārketinga vadītāja Baltijā Evija Strēle. Jēkabsone-Žogota pastāstīja, ka ir veselīga uztura piekritēja un ļoti cenšas sekot līdzi savai ēdienkartei, ikdienā daudz lietojot zaļumus un augļus, kā arī bieži dzerot dabā vāktas zāļu tējas. Piedāvājumam kļūt par "Actimel" reklāmas seju basketboliste piekritusi bez ilgas domāšanas.

Lai izprastu patērētāju viedokli, "Danone" Latvijā veica pētījumu, kurā lūdza dažādu vecuma kategoriju iedzīvotājus nosaukt Latvijā populāras personas, kas viņiem asociējas ar veselīgu uzturu un dzīvesveidu. Respondenti par veselīga dzīvesveida vēstnesi sportistu vidū izvēlējās Jēkabsoni-Žogotu. Ar veselīgu dzīvesveidu vairumam aptaujas dalībnieku asociējas arī Rīgas "Dinamo" hokejisti, spēkavīrs Raimonds Bergmanis un kultūrists Aivars Visockis.

kasjauns.lv