Iznācis stila žurnāla „Pastaiga” decembra numurs
Tajā – intervijas ar kinorežisori un fotogrāfi Aiju Bley, dizaineru Karimu Rašidu, jauno dizaina talantu no Londonas Filipu Malīnu un SIA Veho valdes priekšsēdētāju Raimondu Dūdu.
Ieskats meikapa guru Dika Peidža ikdienas dzīvē; stāsts par Haute Couture sejas ādas kopšanu un kosmētiku; dāvanām piemērotākais kosmētikas un parfimērijas piedāvājums; ceļvedis svētku un atpūtas tērpu idejām; gastronomiska simfonija piecās daļās jeb „Pastaigas” gardēžu vakariņas; ieskats interesantākajos gada nogales kultūras dzīves notikumos Latvijā un pasaulē; reportāžas no Rīgas Modes nedēļas un Riga Fashion Mood u.c.
Dizainera Karima Rašida ziedu laiki bija 20. gadsimta nogale – tikai 90. gados pasauli varēja iekarot ar tik vaļsirdīgu cinisma un viegla joka sajaukumu. Rašids ir prasmīgs pārdevējs un visveiksmīgāk viņš prot pārdot sevi un savu tēlu. Turklāt nekad neizkrītot no lomas, jo mums netiek ļauts pat nojaust, vai viņš tikai prasmīgi tēlo vai patiešām tic visam paša sludinātajam. Rašida ierašanās Latvijā kļuva par vietēja mēroga zemestrīci. Pastaiga arī bija tik ziņkārīga, lai mēģinātu satikt dizaineru-popzvaigzni pašu mājās. Tas nekas, ka ne gluži Rašida karjeras ziedu laikos...
Kāda ir pasaulslavena meikapa mākslinieka ikdiena? Kā viņš atpūšas? Kas viņu iedvesmo? Kā top jaunās dekoratīvās kosmētikas kolekcijas? Ielūkojāmies Lielbritānijā dzimušā un Ņujorkā dzīvojošā Shiseido dekoratīvās kosmētikas līnijas mākslinieciskā direktora Dika Peidža ikdienā.
Gatavojamies svinēt decembri! Pasākumiem bagātākajā mēnesī varēsim ļauties ballīšu vilinājumam, laiski atpūsties siltās telpās pie kamīna vai izbaudīt ziemu pilsētā.
Kinorežisorei un fotogrāfei Aijai Bley ir nepieciešams iziet ārpus savas komforta zonas un pārvarēt sevi, jo tikai tā šķiet iespējams ieraudzīt ko vairāk un bez stereotipiem. Viņu patiesi interesē cilvēks, un viņa grib redzēt, kā dzīvo citi, tāpēc viņa ceļo un fotografē. Disciplīna, smags darbs un dziļuma meklēšana – tas šobrīd ir viņas lauciņā. Arī vēlme dabūt sajūtu, ka tam, ko dari, ir jēga.
Lai nu kas, bet Ziemassvētku laiks dažos pēdējos gados jeb krīzes laikā kļuva skaistāks, sirsnīgāks un ģimeniskāks. Vārdu sakot, tāds, kādam tam ir jābūt. Ballīšu skaits saruka, laika kļuva vairāk, bet naudas – mazāk. Sapratām, ka Ziemassvētku sajūta slēpjas ne jau dāvanās, bet, ja reiz dāvinām, tad vairāk apdomājam – ko tieši. Papētījām šā gada Ziemassvētku dāvanām piemēroto piedāvājumu kosmētikas un parfimērijas lauciņā.