Visvairāk laika skaistumkopšanai velta rīdzinieces un krievu tautības sievietes
34% aptaujāto atzina, ka vissvarīgākā lieta ir skropstu tuša, bet 18% priekšroku dod kvalitatīvai lūpu krāsai.
Dzīvesstils

Visvairāk laika skaistumkopšanai velta rīdzinieces un krievu tautības sievietes

Jauns.lv

Ikdienas procedūrām skaistumkopšanā visvairāk laika - vairāk nekā 20 minūtes dienā - velta rīdzinieces, kā arī krievu tautības sievietes, liecina kosmētikas zīmola "Institut Esthederm" un pētījumu centra "SKDS" veiktā aptauja.

Visvairāk laika skaistumkopšanai velta rīdzinieces...

Kā liecina pētījuma rezultāti, 86% Latvijas sieviešu sejas procedūrām, ieskaitot dekoratīvās kosmētikas uzlikšanu un noņemšanu, velta līdz 20 minūtēm dienā, bet tikai 1% tām atvēl vairāk nekā 30 minūtes laika. Vairāk laika sejas procedūrām velta tieši krieviski runājošas sievietes - ja vairāk par 20 minūtēm dienā sejas kopšanai velta 17% krieviski runājošo sieviešu, tādu pašu laiku pie spoguļa pavada tikai 7% no aptaujātajām latvietēm.

Tāpat pētījums liecina, ka 38% sieviešu dekoratīvo kosmētiku regulāri sākušas lietot 17 līdz 20 gadu vecumā, 37% sieviešu to sākušas darīt 14 līdz 16 gadu vecumā, bet tikai pēc 20 gadu vecuma dekoratīvo kosmētiku sākušas izmantot 15% aptaujas dalībnieču.

Tāpat dati atspoguļo tendenci, ka visvairāk no Latvijas reģioniem izceļas Zemgale, kur sievietes dekoratīvo kosmētiku sākušas lietot vēlākā vecumā. Ja citos reģionos un Rīgā 40% sieviešu kosmētiku sākušas lietot vecumā līdz 16 gadiem, Zemgalē 52% sieviešu dekoratīvo kosmētiku sākušas lietot vien 17 līdz 20 gadu vecumā.

Attiecībā uz biežāk izmantotajiem dekoratīvās kosmētikas līdzekļiem 34% aptaujāto atzina, ka vissvarīgākā lieta ir skropstu tuša, bet 18% priekšroku dod kvalitatīvai lūpu krāsai. Tāpat iecienītāko produktu augšgalā ierindojas arī higiēniskā lūpu krāsa, kuru par iemīļotāko dekoratīvās kosmētikas līdzekli atzīst 17% aptaujāto sieviešu, galvenokārt jaunas sievietes līdz 24 gadu vecumam.

Savukārt populārākais sejas kopšanas produkts aptaujas dalībnieču vidū ir kopjošs krēms. Tāpat 17% Latvijas sieviešu ikdienu nevarētu iedomāties bez attīroša līdzekļa, piemēram, pieniņa, losjona, putām vai ziepēm sejai.