Skaistumkopšanas saloni tirdzniecības centros –  jauna skaistumkopšanas pieredze
Dzīvesstils

Skaistumkopšanas saloni tirdzniecības centros - jauna skaistumkopšanas pieredze

Jauns.lv

Tas, ka tirdzniecības centri ir kļuvuši par vienu no vietām, kur brīvdienās pavadīt laiku ar ģimeni un draugiem, nav nekas jauns. Patlaban tirdzniecības centros pieejami ne tikai lielveikali un daudzie apģērbu, aksesuāru un mājsaimniecības preču veikali, bet arī bankas, aptiekas, ķīmiskās tīrītavas, kinoteātri, skaistumkopšanas saloni un citi pakalpojumu sniedzēji. Pieprasījums ir liels, tāpēc arī pakalpojuma sniedzēji arvien vairāk strādā, lai klientam kļūtu vēl pieejamāki.

Skaistumkopšanas saloni tirdzniecības centros – j...

Viens no tiem ir KOLONNA, skaistumkopšanas salonu tīkls, kas jau trīs gadus veiksmīgi attīsta jaunu skaistumkopšanas nozares kustību tirdzniecības centros, atverot jaunā koncepta salonus, kurā pieejams plašākais profesionālās kosmētikas un pakalpojumu klāsts.

Aktieris Andris Bulis ir pastāvīgs KOLONNA salona klients tirdzniecības parkā Alfa, kur īpaši ir iecienījis izmantot friziera pakalpojumus savam dēlam: “Šo salonu izvēlos, jo vienmēr varu rēķināties ar noteiktiem pieraksta laikiem. Meistari saprot, kas ir nepieciešams, un var to profesionāli izdarīt. Protams, ne mazāk svarīgi ir tas, ka ir iespēja novietot auto.”

Aktieris Andris Bulis.
Aktieris Andris Bulis.

Jaunā koncepta salonos lielākajos tirdzniecības centros ir iespēja saņemt pilna cikla servisu – profesionālu pakalpojumu, konsultācijas un konkrētus ieteikumus profesionālās kosmētikas iegādei. Turklāt konsultācijas notiek jaunā kvalitātē – tās sniedz speciālists ar atbilstošu izglītību, nevis pārdevējs.

Žurnāliste Una Ulme dalās savā pieredzē: “Kolonnas salonu piedāvājumu tirdzniecības centros esmu izmēģinājusi vairakkārt. Jau ieejot pa salona durvīm, tu aizmirsti, ka atrodies ļaužu pilnā vietā, jo te valda miers, fantastisks serviss un pieejamas neaizmirstamas procedūras. Kolonnas meistares ir sava aroda lietpratējas, viņas vienmēr zina, kas manai sejai konkrētajā brīdī ir visvairāk nepieciešams. Pietiek ar stundu kādā no Kolonnas saloniem, lai iegūtu ne tikai veselīgu sejas ādu, bet arī enerģijas devu atlikušajai dienai un visai nedēļai!”

Žurnāliste Una Ulme.
Žurnāliste Una Ulme.

KOLONNA ir viens no pazīstamākajiem Latvijas uzņēmumu zīmoliem. Latvijā ir 17 KOLONNA saloni, no kuriem vairāki atrodas lielākajos tirdzniecības centros – tirdzniecības centrā Galerija Centrs, tirdzniecības centrā Spice, tirdzniecības parkā Alfa, modes un izklaides centrā Rīga Plaza, tirdzniecības centrā Origo, tirdzniecības centrā Mols un tirdzniecības centrā Dole. 13. februārī tika atklāts vēl viens renovētais salons – tirdzniecības centrā Sky (Biķernieku ielā 120b).

Skaistumkopšanas saloni tirdzniecības centros

Karlīna Timofejeva/Publicitātes foto, Anete Janševica