Latvijas iedzīvotāji nespēj iedomāties savu ikdienu bez smaržām, dezodoranta un krēma
Iedzīvotāji savu ikdienu nespēj iedomāties bez smaržām, dezodoranta un sejas krēma, liecina "Snapshots" un "Rīga Plaza" veiktā interneta aptauja.
Aptauja liecina, ka populārākie Latvijas iedzīvotāju ikdienas skaistumkopšanas produkti ir smaržas, dezodorants un sejas krēms. To, ka ikdiena bez smaržām nav iedomājama, atzinusi puse respondentu (48%), tostarp 51% sieviešu un 45% vīriešu.
Smaržas vispopulārākās ir vecāka gadagājuma iedzīvotājiem - 52% vecuma grupā no 40 līdz 49 gadiem un 55% vecuma grupā no 50 līdz 74 gadiem. Aptaujā arī atklājies, ka smaržas ir ikdienas nepieciešamība neatkarīgi no dzīvesvietas, tieši pretēji - smaržas par ikdienas nepieciešamību atzinuši 51% laukos dzīvojošie, salīdzinot ar 50% rīdzinieku. Par vienlīdz svarīgu ikdienā tiek atzīts dezodorants - bez tā savu ikdienu nespēj iedomāties puse Latvijas iedzīvotāju (65% aptaujāto sieviešu un 35% vīriešu).
Kā liecina aptauja, trešais svarīgākais skaistumkopšanas līdzeklis, bez kura Latvijas iedzīvotāji nespēj iedomāties savu ikdienu, ir sejas krēms, to par būtiskāko uzskata trešā daļa jeb 35% Latvijas iedzīvotāju, tostarp 6% vīriešu.
Aptaujā noskaidrots, ka skaistumkopšanas produktus par ikdienas nepieciešamību neuzskata vien 16% respondentu - neko ikdienā nelieto 5% sieviešu un 28% Latvijas vīriešu.
"Snapshot" pētījums ir tiešsaistes interneta pētījums dažādu tirgus analīžu un kampaņu izpētes veikšanai.
LETA Nozare.lv