Par Louis Vuitton jauno seju kļūst Andželīna Džolija
Oskarotā aktrise parakstījusi 10 miljonus dolāru vērtu līgumu ar franču modes namu Louis Vuitton.
Iepriekš Andželīna Džolija bija ieraugāma visai konservatīvā amerikāņu ekskluzīvās modes zīmola St. John reklāmās. Taču pērnā gada sākumā St. John pārstāvji vēstīja, ka aktrise ar savu atpazīstamību un popularitāti aizēno zīmolu, tāpēc no viņas pakalpojumiem atteicās. Džolijas vienošanos ar Louis Vuitton radošo direktoru Marku Džeikobu var uzskatīt par soli augšup viņas karjerā modes lauciņā. Ņemot vērā Andželīnas Džolijas aizņemtību ne vien ar filmēšanos un saviem sešiem bērniem, bet arī sabiedriskajām aktivitātēm ANO bēgļu lietu aģentūras UNHCR labas gribas vēstnieces statusā un ar to saistīto biežo ceļošanu, jāatzīst, ka Markam Džeikobam ir bijis talants aktrisi pierunāt pabūt uz vietas vismaz tik daudz, lai nofotografētos jaunajai reklāmas kampaņai. Tiek runāts, ka vasaras sesijas kadrus fotografēs slavenību fotogrāfe Annija Leibovica.
Džolijas rotu stils
Vēl viena Džolijas aktivitāte modes jomā ir sadarbībā ar juveliermākslinieku Robertu Prokopu tapusī rotaslietu kolekcija Džolijas stils, kurā atlasītas Džolijas savulaik valkātās rotas: vintidža briljanta kaklarota, kas rotāja aktrises kaklu filmā Tūrists; zaļgani berila auskari, ar kuriem viņa greznojās filmas Ņujorkas pirmizrādē; filmas Specaģente Sāls Vācijas pirmizrādē vilktā melnā kaklarota; 27 karātu smaragda gredzens, kas aktrisi pavadīja viņas pirmās režisētās filmas uzņemšanas laikā Bosnijā; Džolijas iemīļotākā rota - kaklarota no izsmalcinātiem smaragdiem. Ieņēmumi no Džolijas izveidotās kolekcijas pārdošanas tiks ziedoti labdarības organizācijai "Education Partnership for Children of Conflict", kas palīdz karā un dabas katastrofās cietušajiem bērniem.
Pastaiga.lv / Foto no publicitātes materiāliem