"adidas" prezentē jauno 2012.gada "adidas is all in" zīmola kampaņu
Zīmola kampaņas pamatā ir klips "all originals represent", kas vērš uzmanību uz ielu kultūru visā pasaulē, uzsverot radošo garu, kas valda no Ņujorkas līdz Tokijai un no Parīzes līdz Rīgai.
6.septembrī adidas Originals nāca klajā ar jaunāko zīmola "adidas is all in" kampaņu, piedaloties tādiem zīmola vēstniekiem kā pasaulslavenā zvaigzne Nicki Minaj un hiphopa māksliniekam Big Sean, Korejas popmūzikas fenomenam 2NE1, NBA visvērtīgākajam spēlētājam Derikam Rouzam, kā arī modes aprindās pazīstamajam pārgalvim Džeremijam Skotam.
all originals represent
"all originals represent" iedvesmo un aicina cilvēkus no visas pasaules apmeklēt vietni http://www.adidas.com/originals un pastāstīt gan par sevi individuāli, gan arī par sevi kā lielākas kopienas - savas komandas - daļu. Kampaņa "adidas all in" tiks aktivizēta visā pasaulē ar lokāliem pasākumiem, kuros cilvēki tiks izaicināti iesaistīties un pārstāvēt savas komandas un to uzskatus. Saturs, ko pasākumos būs radījuši patērētāji, tiks publicēts vietnē http://www.adidas.com/represent. Šī platforma uzsāks darbību septembra sākumā, un tajā katram būs iespēja nobalsot par savā valstī iecienītāko komandu vai talantu. Visaugstāk vērtēta būs oriģinalitāte.
Tam, kas komandu vieno nav nozīmes - tie var būt gan hakeri, gan ielu vingrotāji, gan dizaineri - galvenais, ka viņiem ir ar ko atšķirties un izcelties uz pārējo fona. Originals kampaņu Latvijā pārstāv un aicina tai pievienoties Renārs Zeltiņš, sporta žurnālists un Ghetto TV seja. Pirmās no Latvijas konkursam reģistrējušās ir modes zīmola QooQoo un kafejnīcas-velo dizaina studijas MiiT TiiM komandas.