Plastmasas maisiņi atkal modē!
Modes māksliniekiem patīk pārsteigt ar neparastām idejām. Zīmols Ashish Londonas modes nedēļā apcerēja multikulturālisma tēmu, modelēm ieliekot rokās ar fliteriem rotātus plastmasas maisiņus.
Indiešu izcelsmes modes māksliniekam Ašišam Guptam par iedvesmu kalpoja mazie pārtikas veikaliņi un to īpašnieku daudzveidīgā izcelsme: indieši, arābi, afrikāņi. Papildus tādiem patēriņa kultūras simboliem kā kokakolai un iepirkumu maisiņiem mākslinieks kolekcijā iekļāvis arī elementus no citām kultūrām, piemēram, smagās afrikāņu rotas. „Ar šo kolekciju es godināju visu internacionālo un to, kādā dižā, multikulturālā pilsētā mēs dzīvojam,” viņš sacīja Londonas modes nedēļā.
Kolekcijas pamatā ir it kā ikdienišķs ielas apģērbs – plēstas džinsas, hūdiji, apdrukāti T krekli. Taču kiču apģērbam piešķir fliteri, kas neiztrūkst pat uz smieklīgajiem aksesuāriem, tostarp plastmasas maisiņiem. Modes kritiķi šo kolekciju nodēvējuši par popup, ielas, glamūra un etnisko motīvu sajaukumu, kas nav domāts kuram katram. Ne velti šī dizainera klientu vidū ir tādas personības kā Madonna un Keitija Perija, kuras var atļauties ģērbties šāda stila apģērbā.
Zīmola Ashish 2014.gada pavasara kolekcija
Kasjauns.lv / Foto: Bulls Press, LETA/AFP