
Latvijas mode pēc krīzes: QooQoo
Kasjauns.lv turpina iepazīstināt ar latviešu modes dizaineriem, par kuriem ir vērts uzzināt ko vairāk. Modes mākslinieces Aļonas Bauskas izlolotais zīmols QooQoo šobrīd jau ir pazīstams arī aiz Latvijas robežām.

QooQoo ir viens no tiem zīmoliem, kas parādījās pēc ekonomiskās krīzes, pievilinot pircējus ar krāsainiem, atraktīviem dizainiem un salīdzinoši zemām cenām. Bijusī grafiskā dizainere Aļona Bauska to dibināja 2010.gadā, un pēc debijas Rīgas modes nedēļā zīmola legingi arvien biežāk kļuva redzami galvaspilsētas ielās.
Kopš tā laika Bauska katru sezonu pārsteidz ar jaunām idejām. Visa sākums bija grafiskās lāstekas, vēlāk stilizēti etniskie raksti un visbeidzot modernais herbārijs jaunākās kolekcijas „Botanica” tērpos. Šo gadu laikā zīmola popularitāte ir augusi ne vien Latvijā, bet arī ārzemēs – tā darinājumi tiek pārdoti vairākos desmitos ārvalstu interneta veikalu.

“Man jau nav nekas pret viņu darbību, ja tur tiek kaut kas izmainīts,” sacīja Aļona. “Daudzi dizaineri iedvesmojas viens no otra, bet nu tik prasti vienkārši nozagt dizainu? Ko tādu es redzēju pirmoreiz. Tas bija mans darbs, kas vienkārši tika brutāli nokopēts, turklāt vēl tik nesmukā veidā,” sūrojas Bauska. Diemžēl autortiesību eksperti apliecināja, ka vienīgais, ko dizainere var darīt – likt izņemt kopētos dizainus no pārdošanas, kad ir tādus pamanījusi.
Tomēr Bauska, kura ir tikpat optimisma un dzīvesprieka pilna kā viņas tērpi, to nolēma drīzāk uztvert kā komplimentu. Un tāds tas arī ir!

Apģērbi no QooQoo jaunākās kolekcijas „Botanica”




