Sievietes spēks un tehnoloģijas: Rīgas modes nedēļa pārsteidz ar unikālām sadarbībām
foto: Publicitātes foto
Stockmann X Lili Marleena pavasaris/vasara 2025.
Mode

Sievietes spēks un tehnoloģijas: Rīgas modes nedēļa pārsteidz ar unikālām sadarbībām

Dzīvesstila nodaļa

Pastaiga

No 28. līdz 31. oktobrim notiks Rīgas modes nedēļa, kuras laikā vietējie un ārvalstu dizaineri prezentēs nākamās sezonas kolekcijas. Daži no tiem demonstrēs sadarbības rezultātus. Un, ja modes sabiedrība jau pieradusi pie lielo zīmolu un streetwear zīmolu kopīgām kolekcijām, tad uz Rīgas podiuma prezentētie sadarbības produkti kļūs par kaut ko neparastu Baltijas valstīs.

Zīmola “BAE” dizainere Katja Šehurina šosezon apvienoja spēkus ar pasaulē pazīstamo zīmolu Huawei, kas Riga Fashion Week piedalās ar GT5 Series pulksteņu kolekciju. Kopīgajā skatē pulksteņi būs lielisks papildinājums Katjas veidotās kolekcijas “Siržu karaliene” tēliem, kurus iedvesmojusi Lūisa Kerola “Alise Brīnumzemē”. Kolekcijai raksturīga elegance, brīvība un individuālisms. “Mēs savā darbā ievērojam ilgtspējīgas attīstības principus, tāpēc izstrādājumi ir izgatavoti no pārstrādātiem materiāliem. Turklāt mēs tiecamies panākt, lai kleitas, kuras meitenes iegādājas īpašiem gadījumiem, būtu maksimāli praktiskas un nezaudētu savu aktualitāti, — tas ir vēl viens ilgtspējīgas modes pienesums, mūsu ieguldījums slow-fashion kustībā,” dalās Katja Šehurina.

foto: Publicitātes foto
BAE pavasaris/vasara 2025.
BAE pavasaris/vasara 2025.

"Sadarbība ar Bae by Katya Shehurina Riga Fashion Week ietvaros ir lieliska iespēja parādīt, kā tehnoloģijas var pilnveidot modi. Huawei Watch GT5 apvieno eleganci un inovācijas, kļūstot par neaizstājamu aksesuāru tiem, kas novērtē gan stilu, gan funkcionalitāti. Mēs esam gandarīti būt daļa no šīs modes pasaules notikuma,” stāsta Egle Gailiene, Huawei mārketinga direktore Baltijā.

foto: Publicitātes foto
Stockmann X Lili Marleena pavasaris/vasara 2025.
Stockmann X Lili Marleena pavasaris/vasara 2025.

Universālveikala “Stockmann” komanda veidos modes tandēmu ar somu zīmolu “Lili Marleena”, kura izstrādājumi tiek ražoti Helsinkos no augstas kvalitātes itāļu audumu pārpalikumiem. Visi apģērbi ir “one size”, t.i., der jebkurai figūrai. “Tas ir saistīts ar to, ka daudzas lietas mūsdienās ātri kļūst nevajadzīgas un tiek izmestas, jo mainās mūsu ķermeņa forma un līdz ar to arī apģērba izmērs,” komentē zīmola dibinātāja. Apģērbu tēlus kopīgajai skatei stilizējis Sergejs Hatanzejskis, zīmola “VOLGA 2.0” radītājs. Kolekcija apvieno klasiskos elementus ar mūsdienu modes tendencēm, piedāvājot stilīgus risinājumus svētku garderobei.

Sievišķību izstarojošā zīmola “Amoralle” dizainere Inese Ozola jaunajā sezonā pirmo reizi sadarbojas ar Fjodoru Podgorniju (agrāk — zīmola “FYODOR GOLAN” radošais direktors). Jaunā kolekcija atspoguļo idejas par trauslumu un vienlaicīgi arī iekšējo spēku. Fjodors uzsver: “Šī kolekcija ir par jūtām un emocijām. Tā iemieso trausluma skaistumu — maigu, bet izturīgu.” Radošās sadarbības rezultātā tapuši smalki un drosmīgi risinājumi, kas apvieno tēlu ievainojamību ar jaunu skatījumu uz modi.