"Dior" - modes piemērs, kurā nav vietas pieticībai
Viens no pirmajiem augstās modes namiem, kurš licencēja sava uzņēmuma nosaukumu, bija Christian Dior (1950). Deviņdesmitajos gados un jaunās tūkstošgades sākumā popkultūras spiediens skāra arī to.
Pateicoties dizaineram Džonam Galiāno, seriāla Sekss un lielpilsēta varone Kerija Bredšova tērpās Dior avīžapdrukas kleitā, mūziķes Misija Eliota un Gvena Stefānija bija iecienījušas Dior kolekcijas Rasta (2005.) drēbes.
Bet, kad mūziķe Meraija Kerija devās slēpot rozā Dior dūnu jakā (2004.), logomānija burtiski kļuva par sporta veidu.
2004. gada rudens/ziemas reklāmas kampaņa, kurai modele Žizele Bindhena pozēja, tērpusies ar Dior vārdu aprakstītā bikini un žaketē, atbalstījusies pret Dior snovborda dēli un rokās turot divas Dior somas, ir sava laika modes piemērs, kurā nav vietas pieticībai (ar Dior bija aprakstītas pat modeles sporta kurpes!).
2017. gadā modes nama galvenā dizainere Marija Grācija Kjuri no jauna uzšķīla mīlas dzirksti sabiedrības un monogrammas CD attiecībās – burti uzplauka uz kurpītēm, kleitām un apakšveļas, tika radīta jauna tēkrekla J’Adore Dior versija un modē atgriezās gadsimta sākuma logomānijas dižpārdokļi – Galiāno radītās 2000. gada pavasara/vasaras kolekcijas seglu somas.