44 gadus vecā supermodele Naomi Kempbela reklamē apakšveļu. FOTO
Apakšveļas zīmols „Agent Provocateur” izraudzījies Naomi Kempbelu par jaunās kolekcijas reklāmas seju tāpēc, ka viņai ir jau pāri 40. Zīmola vadība vēlas paust, ka sieviete ir seksīga jebkurā vecumā.
Slavenības

44 gadus vecā supermodele Naomi Kempbela reklamē apakšveļu. FOTO

Jauns.lv

Lai arī britu supermodelei Naomi Kempbelai ir 44 gadi, kas modeļu pasaulē ir daudz, viņa aizvien ir viena no pieprasītākajām šajā industrijā. Šīs nedēļas laikā Naomi izraudzīta par divu pasaulē labi atpazīstamu zīmolu jauno reklāmas seju. Viens no tiem ir apakšveļas zīmols „Agent Provocateur”.

44 gadus vecā supermodele Naomi Kempbela reklamē a...

Naomi Kempbela karjeru sāka 15 gadu vecumā un aizvien ir viena no pieprasītākajām un labāk apmaksātajām modelēm pasaulē. Viņa modes industrijā strādā jau teju 30 gadu un ir godam attaisnojusi deviņdesmitajos gados piešķirto supermodeles statusu.

Šonedēļ Naomi izraudzīta par divu prestižu zīmolu jauno reklāmas seju. Tumšādainā pantera reklamēs „Burberry” izstrādājumus un „Agent Provocateur” apakšveļu.

Modele un ballīšu karaliene uzskata, ka „ir lieliski būt izraudzītai par apakšveļas zīmola jaunās kolekcijas reklāmas seju, jo tas tikai pierāda, ka sieviete jebkurā vecumā var būt seksīga”.

Apakšveļas zīmola radošā direktore Sāra Šotona izvēlējusies mis Kempbelu 2015. gada pavasara un vasaras reklāmas kampaņai tieši tāpēc, ka modelei ir jau pāri četrdesmit. „„Agent Provocateur” pierāda, ka skaista apakšveļa piestāv un ir novērtēta no visu paaudžu sievietēm,” norāda Šotona.

Naomi jaunās reklāmas fotosesijas autore ir fotogrāfe Elena fon Unverta, kuras fotogrāfijās īpaši tiek izcelta erotiska sievišķība. Fon Unverta pati desmit gadus strādājusi par modeli, pirms pievērsusies fotogrāfes darbam.

„Naomi un Elena bija ideālas šim projektam, jo viņas abas ir ārkārtīgi spēcīgas un neatkārtojamas personības,” atzīst „Agent Provocateur” radošā direktore.

Lai gan Kempbelai ir milzu pieredze modes industrijā, modele atzīst, ka aizvien nervozē pirms skates. „Man ir bail,” viņa atzīstas. „Pirms iziešanas uz mēles es pārmetu krustu. Es lūdzu, lai mana kleita nenokristu.” Naomi uzskata, ka visvairāk viņa bail no pašām bailēm kā tādām. „Ja tu izjūti bailes, tās tevi arī piemeklēs,” modele ir pārliecināta. „Bailes ir viena briesmīga lieta, un es to apzinos jau kopš bērnības. Tās var tevi apturēt no ļoti daudz kā. Taču es nevēlos, lai bailes mani ierobežotu.”

Apakšveļas zīmols „Agent Provocateur” izraudzījies Naomi Kempbelu par jaunās kolekcijas reklāmas seju tāpēc, ka viņai ir jau pāri 40. Zīmola vadība vēlas paust, ka sieviete ir seksīga jebkurā vecumā.

Naomi Kempbela zīmola "Agent Provocateur" apakšveļā

Apakšveļas zīmols „Agent Provocateur” izraudzījies Naomi Kempbelu par jaunās kolekcijas reklāmas seju tāpēc, ka viņai ir jau pāri 40. Zīmola ...


Kasjauns.lv/Foto: All Over Press