Pilots ASV kavēta reisa dēļ izsalkušajiem pasažieriem uzsauc burgerus
Ar jauku žestu no pilota puses saskārušies ASV aviosabiedrības "Mesa Airlines" pasažieri - pēc divarpus stundu nīkšanas lidmašīnā aizkavēta reisa dēļ lidaparāta pilots sarūpējis visiem pasažieriem pusdienas no netālu esošās burgeru ēstuves.
Pateicību par negaidīto un laipno attieksmi sociālajā vietnē "Twitter" izteicis kāds aizkavētā reisa pasažieris.
We’re currently 2.5 hours into a delay leaving Tulsa on @united and our Captain, Matthew just ordered every single person on the plane lunch from Fat Guys Burger Bar. Good people and customer service do still exist! #UA6329 pic.twitter.com/2raUykf4JT
— Flier of things. (@samrwalker) March 11, 2019
"Mēs pašreiz par divarpus stundām kavējam atiešanu no Tulsas lidostas, un mūsu pilots Metjū tikko katram lidmašīnas pasažierim sarūpēja pusdienas no burgeru ēstuves. Labi cilvēki un labs klientu serviss vēl aizvien eksistē!" vēsta ieraksts.
Pilots Metjū Hošors iegādājies 70 burgerus, lai paēdinātu izsalkušos un neapmierinātos klientus.
Notikušo garām nav palaidusi arī pati aviokompānija, pateicoties ieraksta autoram par novērtēšanu: "Sveiks, Sem! Cik jauki! Ir patīkami dzirdēt, ka lidmašīnas apkalpe par Tevi šodien parūpējusies. Nodosim atzinīgos vārdus mūsu darbiniekiem."
Hey, Sam. How awesome! We're glad to hear the crew took care of you today. We'll pass along your praise to our teams. ^BA
— United Airlines (@united) March 11, 2019
"Mēs lepojamies ar saviem darbiniekiem un vienmēr novērtējam mūsu pasažieru labās atsauksmes," ierakstu Amerikas ziņu portālam "USA Today" komentējis aviosabiedrības pārstāvis Džeks Hellijs.
Zināms, ka reiss no Oklahomas aizkavējies par gandrīz piecām stundām, galamērķī Hjūstonā pienākot ar piecu stundu un trīs minūšu kavēšanos.