Sabiedrības dāma Kardašjana lepna, ka viņas viduklis nav fotošopēts. FOTO
35 gadus vecā amerikāņu realitātes šova zvaigzne Kima Kardašjana kļuva par apģērbu zīmola „Revolve” Losandželosā rīkotās ballītes zvaigzni.
Sociālo tīklu karalienei Kimai Kardašjanai ir vairāk nekā 150 miljoni sekotāju. Pirms došanās uz ballīti viņa sociālajos tīklos publiskoja bildīti un saviem faniem apvaicājās: „Klau, draugi, vai jums nešķiet, ka mans viduklis izskatās kā apstrādāts ar „Photoshop” palīdzību? Gatavais neprāts. Tas kļuvis tik tievs!” Šādu monologu realitātes šovu zvaigzne uzrakstījusi, priecājoties par savu spoguļattēlu, kad bija ģērbusies demokrātisko cenu zīmola „Privacy Pleas” kleitā par 80 eiro un bofortos ar vaļējiem purngaliem, kas ir viņas vīra repera Kanjes Vesta modes zīmola „Yeezy” produkts un maksā 1120 eiro.
Sociālo tīklu sekotājus Kima regulāri informē par saviem panākumiem cīņā par slaidāku augumu. Decembrī pēc otrā bērna – dēla Seinta – nākšanas pasaulē, viņa uzstādīja sev mērķi nokristies svarā līdz 54 kg atzīmei. Spriežot pēc jaunākajiem ierakstiem sociālajos tīklos, Kimai tas ir izdevies ar uzviju. Viņa sver par diviem kilogramiem mazāk nekā bija uzstādījusi sev nospraustajā mērķī.
Kima Kardašjana zīmola „Revolve” ballītē
Apmeklējot apģērbu zīmola „Revolve” rīkoto pasākumu sabiedrības dāma Kima Kardašjana pārsteidza ar savu lapsenes tievo vidukli.
Kimas Kardašjanas ikdiena
Realitātes šova „Keeping Up With The Kardashians” zvaigzne Kima Kardašjana bieži publisko pikantas fotogrāfijas un pašbildes. Tā viņai ir ikdiena.