Ķīniešiem nepatīk Opel, tāpēc Opel aiziet no Ķīnas
Ja nepērk ķilavas, kāpēc gan tās nepārdēvēt par brētliņām? Tā vien šķiet, ka lielie autoražošanas magnāti drīz vien sapīsies meistarībā, manipulējot ar savā pārziņā esošajiem zīmoliem.
Auto un tehnoloģijas

Ķīniešiem nepatīk Opel, tāpēc Opel aiziet no Ķīnas

Jauns.lv

Šķiet, Ķīna ir vieta, kur var pārdot jebko un pircēju netrūks. Pēc svaigākajām ziņām Ķīnas Tautas republikā dzīvo 1 339 724 852 cilvēku, un “paņemt” tik milzīgu tirgu grib daudzi autoražotāji.

Gandrīz visi autoražotāji cenšas iekļūt milzīgajā Ķīnas tirgus placī. Daži pamanījušies pārdot savas akcijas Ķīnas uzņēmējiem, citi ļauj pēc savas licenzes ķīniešiem ražot savus analogus. Vēl citi aktīvi ražo savus braucamrīkus tieši šim tirgum.

Lai cik tas nešķistu dīvaini, bet Opel paziņojis, ka līdz 2015. gadam pazudīs no Ķīnas. Uzzinot izskaidrojumu, šāda pieeja lietām iegūst zināmu loģiku – Opel, kas ir varenā General Motors sastāvā, Ķīnā ir viens no visnepieprasītākajiem automobiļiem.

Aizvadītajā gadā un šī gada pirmajos trīs mēnešos Opel Ķīnā pārdevis vien 4365 automobiļus. Tostarp zīmols Buick, kas arī ir General Motors paspārnē, tajā pašā tirgus placī realizējis 810 000 automobiļu.

Pie viena šis stratēģiskais gājiens varētu būt General Motors turpinājums reorganizēt zīmolus. Kā zinām, General Motors nesen paziņoja, ka Eiropā pārtrauks Chevrolet tirdzniecību. Savukārt Amerikā General Motors ieplānojis radīt jaunu Opel markas automobiļa modeli, bet ar Buick logotipu.

Kasjauns.lv, Foto: EPA/LETA