"Apple" un "Google" zīmolu vērtība pārsniegusi 100 miljardus dolāru
ASV kompāniju "Apple" un "Google" zīmolu vērtība pārsniegusi 100 miljardus dolāru, tiem ierindojoties pasaulē vērtīgāko zīmolu saraksta augšgalā, ceturtdien paziņoja starptautiskais zīmolu konsultāciju uzņēmums "Interbrand".
Saraksta pirmajā vietā atrodas ASV informācijas tehnoloģiju kompānija "Apple Inc.", kuras zīmola vērtība šogad pieaugusi par 21% un sasniegusi 118,9 miljardus dolāru.
Otro vietu ieņem interneta gigants "Google", kura zīmola vērtība palielinājusies par 15% - līdz 107,43 miljardiem dolāru.
"Fakts, ka "Apple" un "Google" vērtība pārsniegusi 100 miljardus dolāru, apliecina šo zīmolu spēku," norāda "Interbrand".
"Interbrand" vēsta, ka šī ir pirmā reize kopš zīmola reitinga veidošanas sākšanas 1974.gadā, kad divu zīmolu vērtība ir tik liela.
Šā gada sarakstā iekļuvis arī Ķīnas zīmols - telekomunikāciju gigants "Huawei", kas ieņem 94.vietu.
Savukārt vislielāko lēcienu sarakstā piedzīvojis sociālais tīkls "Facebook", kura zīmola vērtība pieaugusi par 86%, tam ieņemot 29.vietu. Autoražotāja "Audi" zīmola vērtība palielinājusies par 27%, bet interneta giganta "Amazona" vērtība pieaugusi par 25%.