Lexus NX300h: par šādu dāvanu meitenes jums pratīs pateikt paldies…
Šķiet, beidzot auto būvniekiem pēc ilgiem laikiem izdevies pārsteigt! Izņemams spogulītis roku balstā ir līdz šim vēl nebijis papildopcijas ieraksts automobiļa tehniskajā raksturojumā.
Auto un tehnoloģijas
2014. gada 22. decembris, 18:16

Lexus NX300h: par šādu dāvanu meitenes jums pratīs pateikt paldies…

Jauns.lv

Ja neizdodas iekarot mīļotās sirsniņu ar savu dabisko spozmi, dvēseles dziļumu, neizmērojamo intelektu un apskaužāmo harizmu, nevajag nokārt galvu. Par savu mīlestību jācīnās.

Tagad ir izgudrots lielisks instruments, kā visas augstākminētās īpašības varam aizmirst uz visiem laikiem – Lexus NX300h! Krosovers, kurš darbosies daudz iespaidīgāk par jebkuru sonetu vai balādi mēnesgaismā zem mīļotās loga.

Iespējams, skan nedaudz seksiski, tāpēc pielabosim labojamo. Šis ierocis noteikti būs vienlīdz labs arī mīļotā zēna valdzināšanai. Uz ko tik nav gatavs īsts vīrietis…

Un tā, tiekam pie Lexus NX300h dīvaini brūnā, bet interesantā tonī. Varbūt, ja būtu mazāka putekļu kārta, auto patiešām dzīvespriecīgi laistītos saules staros, bet gribās domāt, ka populārākā tomēr būs “baltā pērle”, kas Lexus izdevusies vienkārši burvīga.

Protams, salona aprīkojums ir līmenī. Vietām gaiša āda, vietām tumša. Šur tur alumīnija dekori, citviet mākslīgā koka. Līdzās tradicionālajam instrumentu panelim, kas par laimi saglabājis atpazīstamas formas, vadības panelī pa vidu iesprausts planšetdators, kuru tā vien gribās izņemt ārā, bet tas neklausa. Analogais pulkstenis, kurš tagad kļūst arvien populārāks dizaina elements dažādos autobūves segmentos.

Mazliet mulsina 39 dažāda izmēra podziņas uz priekšājā paneļa un viduskonoles. Tas daiļajam dzimumam varētu būt par līdz galam neapgūstamu uzdevumu. Un vēl visam tam klāt ar pirkstu bakstāma datorpele… Toties ir kaut kas, kas liks jūsu izredzētajai vai izredzētajam mesties jums ap kaklu – izņemams spogulītis, kurš veiksmīgi noslēpts līdzās elkoņu balstam viduskonsolē. Te nu Lexus nenoliedzami ir soli priekšā visiem esošajiem un vēl neesošajiem konkurentiem! Un tas vēl papildus tradicionālajiem spogulīšiem saules sargos.

Zem elkoņu balsta vietu atradis interneta rūteris. Tāda prāva kastīte ar visu antenu un mirgojošām diodēm. Gluži tāds, kāds mājās uz skapjaugšas. Savienojumu ar datoru izdodas rast dažās sekundēs un signāls ir lielisks. Tiesa gan, mūsu gadījumā nebija paša interneta, jo tam vajadzīga SIM karte.

Hibrīds, kurš paredzēts degvielas ekonomijai un dabas aizsardzībai, veiksmīgi pilda vismaz vienu no šīm funkcijām. Ar degvielas patēriņu kaut kā samisējās. Būsim godīgi – tā īsti to pārbaudīt gan nevarējām, jo pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem konstatējām, ka degviela bākā atlikusi 23 kilometriem. Ar to un mūsu lūgšanām tikām līdz Slokas Statoil, kur papildinājām krājumus ar 10 eiro jeb apmēram astoņiem litriem benzīna. Taču vēl pēc dažiem kilometriem sapratām, ka labāk turēt kursu mājup, jo arī papildinātie astoņi litri zuda lielā ātrumā. Šādā 50 kilometru aplī borta dators stāstīja par 10,5 litriem uz simts nobrauktiem kilometriem. Pilnīgi iespējams, ka pārsimts kilometru lielā aplī rādītāji mainītos un degvielas patēriņš paklausītu ražotājam, kurš sola 5,1 litru uz simts nobrauktiem kilometriem.

Par gaitas īpašībām sūdzēties būtu grēks. Zem haubes paslēptie 194 zirgspēki kalpo godam. Dažbrīd pat iezogas neķītra doma – kāpēc automobilim, kuru ražotājs pozicionē kā pilsētas braucamrīku, nepieciešami divi simti zirgu? Lai gan Maskavā esot ielas, kur lēnāk par simtnieku braukt ir apkaunojoši. Laikam tāpēc borta datorā un multimediju centrā bija uzstādīta krievu valoda…

Secinājums? Automobiļa cena sākās ar 42 490 eiro. Gan jau nāksies vēl nedaudz patērēties kādam mīļam nieciņam no papildaprīkojuma klāsta, bet visā visumā priekš premium klases dāmu auto tas nav nekāds kosmoss. Gaume jau ir cits jautājums un par to nestrīdas. Urķēties tehniskajās niansēs šajā gadījumā nav vērts – ja patīk, tad ņemam ciet un Ziemassvētku dāvanu maisā iekšā! Tomēr, nobeigumā, nākas secināt, ka kaut kur nezināmās tālēs pazudis tas “WOW” moments, kāds pārņēma vēl pirms gadiem pieciem kaut vai ar IS, nemaz nerunājot par RX vai GS. Vai nu Lexus kļuvis mazāk romantisks, vai arī konkurenti pārņēmuši Lexus labākās īpašības…

Autodroms.lv, Foto: Autodroms.lv

Tēmas