Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: kā ziemā uzvedas jaunais krosovers "Honda Z-RV"?

Jauns.lv

Pēc izmēriem "Z-RV" ierindojas starp labi pazīstamajiem "Honda" modeļiem "HR-V", kurš ir mazāks un "CR-V", kurš ir lielākais Latvijā pieejamais šīs markas automobilis. Kāpēc jaunā modeļa nosaukumam izvēlēts alfabēta pēdējais burts, nevis mantotais nosaukums "HR-V" kā tas ir ASV un Ķīnā, paliek noslēpums.

Četrarpus metrus garais "ZR-V" ražots uz vienas platformas ar vienpadsmitās paaudzes "Honda Civic", un dala ar to kā salona arhitektūru, tā vienīgo hibrīddzinēju. Par to gan nav vērts saskumt, jo katrā "ZR-V" patiesībā darbojas veseli trīs motori. To summārā jauda ir 184 zirgspēki, un tikai ar priekšējo riteņu piedziņu. Lielāko jaudu attīsta tieši elektriskā daļa. Pašuzlādes hibrīdam tas ir neparasti, interesanti un efektīvi. Akurāti un glīti paneļi ar pārdomātiem sīkumiem un augstvērtīgu apdari raksturo "Honda ZR-V" interjeru.

foto: Ekrānuzņēmums
Kāpēc jaunā modeļa nosaukumam izvēlēts alfabēta pēdējais burts, nevis mantotais nosaukums "HR-V" kā tas ir ASV un Ķīnā, paliek noslēpums.
Kāpēc jaunā modeļa nosaukumam izvēlēts alfabēta pēdējais burts, nevis mantotais nosaukums "HR-V" kā tas ir ASV un Ķīnā, paliek noslēpums.

Pamatkomplektācijā ir 7 collu ekrāns, ko "Advance" aprīkojumā aizstāj lielāks 10,2 collu displejs. Funkcionāli ekrāns ir pietiekams arī "Apple Car Play", taču atpakaļskata kameras attēls gan ir ļoti graudains. "Honda ZR-V Elegance" maksā 40 360 eiro, Autoziņu izmēģinātais "Sport" - par 2000 eiro vairāk, bet "ZR-V Advance" ar ādas salonu, visām iespējamām apsildēm, head - up displeju un panorāmas jumtu - visus 45 tūkstošus, bet tā jau gandrīz ir jaunā "Honda CR-V" teritorija.