Bizness un ekonomika

T/C “Origo” apmeklējums šogad jau pārsniedzis 17 miljonus apmeklētāju

Reklāmas projekts

16. novembrī tirdzniecības centra “Origo” nomnieku sarakstam pievienojies “Rimi Mini”, kas ir vērtīgs papildinājums tirdzniecības centra apmeklētājiem jau ierastajam Rīgas centra lielākajam “Rimi Hyper” veikalam un vairāk nekā 150 citu nomnieku lielajam klāstam. Plašo veikalu un pakalpojumu sniedzēju piedāvājumu t/c “Origo” šogad jau novērtējuši 17 miljoni apmeklētāju, kurus drīzumā priecēs arī citi jauni nomnieki vēl lielākai iepirkšanās un izklaides pieredzei.

Jaunais, 290 kvadrātmetru plašais, “Rimi Mini” ir veidots atbilstoši t/c “Origo” praktizētajiem ilgtspējības attīstības centieniem, kas sevī ietver gan videi draudzīgus un energoefektīvus tehnoloģiskos risinājumus, gan arī rūpes par pieejamības aspektiem sabiedrībā. Jaunais “Rimi Mini” veikals ir aprīkots ar LED apgaismojuma risinājumiem, kā arī energoefektīvām vitrīnām svaigu produktu uzglabāšanai. Savukārt, veikala novietojums pie B ēkas pulksteņa torņa ieejas ļaus to ērti sasniegt gan Rīgas centra iedzīvotājiem, pilsētas un t/c “Origo” apmeklētājiem, kā arī personām ar mobilitātes traucējumiem. Jaunā veikala dizaina noformējuma konceptā ieturēti gaiši krāsu toņi, ko papildina koka paneļu noformējums, sniedzot patīkamu un ērtu pieturas vietu veikala apmeklētājiem.

“Esam gandarīti, ka t/c “Origo” nomnieku pulkam pievienojas “Rimi Mini” veikals, kas būs lielisks papildinājums tirdzniecības centrā jau esošajam “Rimi Hyper” lielveikalam. Šis ir turpinājums šī rudens nomnieku papildinājumam, kurā iepriekš apmeklētājiem sevi pieteica gan “Lindo grupa” ķīmiskā tīrītava, gan veikals “Duni”, turklāt jau drīzumā sagaidāmi arī citi jauni nomnieki, ko noteikti patīkami novērtēs mūsu apmeklētāji. Ikdienā rūpīgi sekojam līdzi patērētāju tendencēm, lai sniegtu mūsu klientiem pilnvērtīgas un ilgtspējīgas iepirkšanās, maltītes ieturēšanas, kā arī pakalpojumu saņemšanas iespējas. Redzam, ka klienti mūsu darbu novērtē un t/c “Origo” biznesa rādītāji turpina augt – šogad jau pārsniedzot 17 miljonu apmeklētāju robežu, kā arī 65% apgrozījuma pieaugumu pret pērno gadu. Tie ir iepriecinoši rādītāji, kas norāda uz aizvien pieaugošu apmeklētāju interesi par t/c “Origo” un tā piedāvājumu,” saka uzņēmuma “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Dati rāda, ka t/c “Origo” ir ne tikai viens no apmeklētākajiem iepirkšanās centriem visā Latvijā, bet tas ir arī Rīgas centra apmeklētākais tirdzniecības centrs, kura plašajam veikalu un pakalpojumu piedāvājumam arvien vairāk tiek dota rīdzinieku un pilsētas viesu priekšroka. Klientiem ir svarīga pilnvērtīgāka iepirkšanās pieredze, ko veido gan izdevīgi piedāvājumi preču iegādei, parocīgu un ikdienas dzīvei nepieciešamu pakalpojumu saņemšana, ko papildina kvalitatīvs atpūtas un izklaides piedāvājums. T/C “Origo” seko līdzi klientu pieprasījuma tendencēm, lai apmierinātu ikkatra vēlmes un vajadzības, kas ir ļāvis t/c “Origo” kļūt par atpazīstamāko tirdzniecības centru Latvijā 2022. gadā.

T/C “Origo” ir viens no Baltijā vadošajiem tirdzniecības centriem ilgtspējīgas pieejas un vides pieejamības standartu piemērošanā, kas veido drošu, videi draudzīgu un jebkuram piemērotu iepirkšanās vietu. Būtisks t/c “Origo” attīstības uzsvars ir balstīts gan augstas energoefektivitātes, pārdomātas ūdens izmantošanas, gan dažādo sabiedrības grupu vides pieejamības risinājumos. Tirdzniecības centra stratēģiskais novietojums ļauj to ērti sasniegt gan pārvietojoties ar kājām vai velosipēdu, gan ar auto. Apmeklētājiem ir pieejama pazemes autostāvvieta, kurā ir izbūvēta plaša velosipēdu novietne, kā arī elektromobiļu uzlādes stacijas, par kuru izmantošanu nav jāmaksā. Savukārt, gājējiem ir pieejams plašs un parocīgs sabiedriskā transporta un tā savienojumu tīkls.

Tēmas