Auto ziņas: "Škoda" prezentē jaunu logotipu un dizaina stilu
Atklāj vairāk - ar šādu lozungu Mlada Boļeslavā tika prezentēta "Škoda Auto" tālākās attīstības stratēģija līdz 2030. gadam.
Tās stūrakmeņi ir pilnīgi jauns Škoda logotips un radikāls automašīnu dizains, ko pārstāv tikko atklātais konceptautomobilis Vision 7S. Tas radīts uz Volkswagen grupas elektromobiļu platformas. 89 kwh baterija nodrošinās 600 km sniedzamību pēc WLTP cikla.
Vision 7S ir pirmais spēkrats, kas demonstrē Škoda jauno Tech Dech priekšpuses dizainu. Tas, tāpat kā izteikti konturētās līnijas tiks adaptēts visos nākamajos modeļos, ieskaitot jau zināmo sēriju jaunos izlaidumus. Tas nozīmē, ka arī T burta formas optika būs raksturīga nākamajiem Karoq, Kodiaq un citiem Škoda modeļiem
Eiropā.
Vision 7S ir divas salona konfigurācijas - braukšanai un atpūtai. Tā piemēram, uzlādes laikā stūresrats un mērskalu panelis atbīdās tālāk no vadītāja, paplašinot telpu. Grozāmi priekšējie sēdekļi un pagriežams centrālais ekrāns ļauj pārvērst automašīnas salonu atpūtas telpā. Konceptauto arī demonstrē, ka Škoda arī nākotnē negrasās pilnībā atteikties no fiziskās tiešās piekļuves pogām un, protams, ikdienā noderīgiem Simply Clever risinājumiem.
Pēc gadu desmitiem ilgas karjeras Škoda automašīnas pametīs pazīstamais spārnotās bultas logotips. Tā vietu ieņems mūsdienīgs, viendimensionāls markas nosaukums. Tā krāsa būs atkarīga no konkrētā modeļa elektrifikācijas pakāpes. Jaunā logotipa izstrādēs laikā tika aptaujāti vairāk nekā 2000 respondentu sešos lielākajos Škoda noieta tirgos. Ziņots, ka galīgā versija izvēlēta no 165 dažādiem variantiem un skicēm.