Auto un tehnoloģijas

Canyon stiprina savu klātbūtni Latvijas tirgū

Reklāmas projekts

Jauns.lv

Mobilo aksesuāru un viedo sīkrīku zīmols Canyon turpina aktīvi palielināt pārdošanas apjomu Austrumeiropas valstīs: uzņēmumā šogad sagaida ievērojamu pieprasījuma pieaugumu šajā segmentā.

Uzņēmums Canyon Accessories savu darbību uzsāka Nīderlandē 2003. gadā. 19 gadu laikā tas ir izaudzis par pilna mēroga elektronikas zīmolu, un tagad Eiropā tam ir 16 biroji, bet tā produkciju pārdod vairāk nekā 26 valstīs. Uzņēmums piedāvā plašu mobilo un datoru piederumu, viedo sīkrīku un spēļu risinājumu klāstu.

2021. gadā Baltijas valstīs (Latvijā, Lietuvā un Igaunijā) Canyon pārdeva vairāk nekā 61 tūkstoti ierīču. 2022. gada beigās uzņēmums plāno šo apjomu palielināt par 7%. Canyon stratēģijas ietvaros nākamajam gadam ir viedo pulksteņu, austiņu un piederumu, datoru piederumu un portatīvo lādētāju izstrāde. Zīmols plāno turpināt biznesa attīstību, veidojot stratēģiskās alianses un spēcīgu klātbūtni gan tiešsaistes, gan bezsaistes tirgos.

Kā norāda Dmitrijs Romaņenko, Canyon biznesa attīstības direktors, “Partneru piesaistes programma ir galvenā netiešās pārdošanas biznesa modeļa sastāvdaļa EMEA reģionā, kas ietver Centrāleiropu un Austrumeiropu. Sadarbība ar klientiem un mazumtirdzniecības partneru atbalsts vienmēr ir bijusi mūsu prioritāte numur viens.” Tas tiek darīts, lai palielinātu klientu apmierinātības līmeni, paplašinātu mārketinga sasniedzamības zonu un palielinātu reģionālās pārdošanas daļu.

“Canyon stiprās puses ir plašs produktu klāsts, optimālas izmaksas un aktīvs mārketinga un PR atbalsts. Mēs plānojam iegūt auditorijas atzinību un ieņemt vadošās pozīcijas Eiropas tirgos starp B zīmoliem, lietotājiem nodrošinot pieejamas augstākās kvalitātes ierīces,” – Jeļena Tokar, Canyon mārketinga direktore.

Canyon zīmols jau sadarbojas ar lielākajiem izplatītājiem, reģionālajiem mazumtirgotājiem un populāriem interneta veikaliem. Canyon produkti ir pilnībā sertificēti, tiem ir visa nepieciešamā dokumentācija un marķējums.

Lai uzvarētu sacīkstēs par pozitīvu klientu pieredzi, zīmols ir mainījis savus mērķus apkalpošanas jomā: pašlaik pēc iespējas īsākā laikā tas ievieš apmaiņas garantijas stratēģiju un reāllaika lietotāju atbalstu dažādos kanālos. Atbalsta dienests risina pat visneparastākos uzdevumus, kas ļauj maksimāli samazināt gaidīšanas laiku, lai atrisinātu problēmas produktu lietošanas procesā un servisa līmenī pārspētu pat A zīmolus.

Reklāmas raksts tapis sadarbībā ar "Canyon Accessories"