Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: vai elektromobiļi arī rūsē?

Auto ziņas

Jauns.lv

Pateicoties Teslai, Eiropas Komisijai un vispasaules mārketingam elektroautomobiļi populārajā kultūrā ir heroizēti līdz pat priekšstatam, ka ar tiem nekad nekas nenotiks. Patiesībā tie tāpat bojājas, cieš avārijās un.... rūsē.

“Elektroauto atšķiras ar to ka tam nav iekšdedzes dzinējs, bet virsbūve paliek tā pati. Attiecīgi tā pakļauta rūsēšanai,” stāsta Raivis Alksnis, Krown Latvija pārstāvis.

Vai elektromobiļa uzbūve pieļauj apstrādi ar mitrumu izspiedošu šķīdumu? Lai nu kā, tas tomēr ir šķidrums. Raivis Alksnis mierina - T40 šķidrums ir dielektrisks un elektrību nevada.

Un attiecīgi šis produkts pat ir paredzēts elektroauto apstrādes programmai. Un lieliski tiek galā pasargājot vadus un kontaktus.

“Pēc Krown pieredzes Kanādā, daudz elektroauto tiek apstrādāti ar T40.”

Sevišķi neafišējot Krown Latvija jau vairākus gadus veic pretrūsas apstrādi šeit ekspluatētiem elektromobiļiem.

“Mums arī Latvijā ir 15 klienti, kas veic apstrādi un viens Nissan Leaf kas jau sesto gadu pēc kārtas to dara.”