"airBaltic" izstrādāts biznesa plāns Covid-19 krīzes pārvarēšanai
Latvijas lidsabiedrības airBaltic padome 23. aprīlī apstiprināja jauno airBaltic vadības izstrādāto uzņēmuma biznesa plānu. Jaunais biznesa plāns Destination 2025 CLEAN fokusēts uz koronavīrusa krīzes ietekmi un pielāgojumiem, kas bija jāveic esošajā piecu gadu stratēģijā.
airBaltic izpilddirektors Martins Gauss norāda: "Jaunā vide aviācijas nozarē pieprasa nopietnus un skaidri saprotamus lēmumus pozitīvai biznesa attīstībai. Ar biznesa plānu Destination 2025 CLEAN mēs varēsim nodrošināt ļoti spēcīgu savienojamību Baltijas valstīm."
Jaunais plāns paredz samazināt lidmašīnu floti nākamajiem gadiem, sākotnēji atsākot lidojumus ar 22 Airbus A220-300 lidmašīnām. Jaunajā plānā ir ņemta vērā samazinātā sēdvietu kapacitāte 2020. un 2021. gadam, vienlaikus paredzot atgriešanos pie izaugsmes ar 50 Airbus A220-300 lidmašīnām līdz 2023. gada beigām.
Biznesa plāns Destination 2025 sākotnēji tika prezentēts 2018. gada maijā, un tas balstās uz maršrutu paplašināšanu no visām trim Baltijas valstīm – Latvijas, Igaunijas un Lietuvas, aptverot galvenos Eiropas tranzītmezglus. Stratēģija arī paredz airBaltic sasniegt ievērojamu pasažieru skaita un ieņēmumu pieaugumu līdz 2025. gadam.