"Ieturi distanci, paliec kopā. Tikai kopā mēs varam radīt pārmaiņas," Audi un citi pasaulē slaveni uzņēmumi pārveido savus logo
foto: audi-mediacenter.com/
"Audi" logo
Bizness un ekonomika

"Ieturi distanci, paliec kopā. Tikai kopā mēs varam radīt pārmaiņas," Audi un citi pasaulē slaveni uzņēmumi pārveido savus logo

Jauns.lv

Lai veicinātu sociālo distancēšanos, daži pasaulē zināmi uzņēmumi veikuši izmaiņas savos logo. Uzņēmumi aicina sabiedrību ievērot noteiktos ierobežojumus, lai samazinātu koronavīrusa Covid-19 izplatību.

Automobiļu kompānija "Audi" savā mikroblošanas vietnes "Twitter" kontā ziņo: "Ieturi distanci, paliec kopā. Tikai kopā mēs varam radīt pārmaiņas."

Uzņēmums aicina palikt mājās, ieturēt distanci, būt veseliem, atbalstīt vienam otru. "Mūs definē kaislība progresam un dziļa ticība nākotnei. Kopā mēs to izveidosim," ziņo "Audi".

Arī automobiļu ražotājs "Volkwagen" nācis klajā ar līdzīgu paziņojumu, savā "Twitter" kontā norādot šādu paziņojumu.

"Mēs esam Volkwagen. Mēs esam daudz. Mēs esam pieredzējuši vairākas krīzes un palikuši stipri. Mēs to izdarījām kopā. Mēs to darījām plecu pie pleca. Mēs to izdarījām, esot tuvu vienam pie otra. Mēs esam kolēģi, draugi un ģimenes. Tagad mēs saskaramies ar vēl vienu krīzi. Mēs esam Volkswagen un to pārvarēsim. Mums vajag ieturēt distanci. Paldies, ka ieturi sociālo distanci!"

Tikmēr ātrās ēdināšanas kompānija "Mc Donalds" Brazīlijā sociālajā vietnē "Facebook" publicējusi savu logo, kurā atdalīts burts "M".

Savukārt bezalkoholisko dzērienu uzņēmums "Coca-Cola" mikroblogošanas vietnē "Twitter" publicējis ziņojumu, kurā norāda, ka šobrīd vislabākais veids, kā būt kopā - ir būt atsevišķi.

"Coca-Cola" aicina cilvēkus ieturēt sociālo distancēšanos.

Logo redzams arī Ņujorkas populārajā taimskvērā. "Twitter" lietotājs Braiens Molonejs logo iemūžinājis fotogrāfijā, norādot, ka viņam patīkot šī ideja.