Tet ievieš lietotni, kas ļauj ērti un pārredzami plānot meistaru ierašanās laiku
foto: LETA
Jaunajā "Lattelecom" inovāciju tehnoloģiju centrā notiek preses konference, kurā informē par "Lattelecom" 2018. gada finanšu rezultātiem un biznesa stratēģiju turpmākajiem trim gadiem.
Bizness un ekonomika

Tet ievieš lietotni, kas ļauj ērti un pārredzami plānot meistaru ierašanās laiku

Karlīna Timofejeva

Teju pusei Latvijas interneta lietotāju ikdienā neērtības rada tas, ka nav iespējams ieplānot konkrētu pakalpojuma ierīkošanas meistara ierašanās laiku, secināts jaunākajā Tet un Norstat pētījumu aģentūras veiktā aptaujā*. Vairāk nekā trešdaļai aptaujāto nākas tam pakārtot savu darba dienu, pat ņemot vismaz daļēju brīvdienu. Tet, turpinot uzņēmuma digitālo transformāciju, ieviesis jaunu lietotni, kas gluži kā populārās taksometru pakalpojumu lietotnes ļauj sekot līdzi meistaru ierašanās laikam.

“Jau pērn, paziņojot par biznesa stratēģijā balstīto zīmola maiņu, stāstījām arī par vērienīgu digitālo transformāciju. Tās ietvaros strādājam pie ārējo un iekšējo procesu pilnveides, kā arī iesaistām klientus, lai piedāvātu arvien ātrākus un ērtākus pakalpojumus. Jaunā meistaru lietotne ir viens no digitālās transformācijas soļiem, kas ļauj risināt klientu ikdienas sarežģījumus – sava laika pielāgošanu meistara apmeklējuma plāniem. Turklāt tā pirmajā ieviešanas posmā mums ļāvusi par trešdaļu audzēt dienā apkalpoto adrešu skaitu,” saka Juris Gulbis, Tet valdes priekšsēdētājs. Dienā apkalpoto adrešu skaits Rīgā kopš lietotnes ieviešanas vidēji pieaudzis par 29%, savukārt ārpus Rīgas - par 33%.

Trešdaļa aptaujāto norādījuši, ka viņiem meistara gaidīšana liek mainīt dienas plānus un ir nepieciešams ņemt vismaz daļēju brīvdienu, vēl 8% norādījuši, ka ņem pilnībā brīvu dienu, lai būtu droši, ka varēs mājās sagaidīt meistaru. Tas nozīmē, ka kopumā 42% respondentu dienas plānus būtiski ietekmē fakts, ka īsti nevar paredzēt, cikos tieši viņš ieradīsies. Aptaujas rezultāti rāda, ka biežāk sarunātais laika intervāls, vienojoties par meistara ierašanos, ir no 1 līdz 3 stundām, tuvāko četru dienu laikā.

FSM lietotnē (Field Service Management) var pieteikt vēlamo meistara vizītes laiku, saņemt atgādinājumu par vizīti un sekot līdzi aktuālajai informācijai par meistara tuvošanos - līdzīgi kā esam pieraduši redzēt taksometru aplikācijās. To, ka šāds pakalpojums ir nepieciešams, liecina arī veiktās aptaujas dati – 60% aptaujāto uzskata, ka ir nepieciešama lietotne, kurā iespējams redzēt meistara atrašanās vietu un ierašanās laiku.

Tagad, piesakot pakalpojumus vai tehnisko palīdzību, par Tet meistara vizīti klients ne vien dienu iepriekš saņem ziņu par plānoto vizītes 3 stundu laika intervālu, bet arī redz viņa braucienu. Saskaņotajā vizītes dienā došanos pie klienta meistars atzīmē lietotnē, un klients saņem SMS ar saiti, kur var redzēt, kā meistars tuvojas.

Ja klients redz, ka nebūs mājās meistara plānotajā ierašanās laikā, viņš uzreiz var vizīti atcelt. Savukārt meistars lietotnē atzīmē, ja redz, ka plānotais vizītes laiks būs nedaudz vēlāk, un beigās atzīmē arī ierašanās brīdi.

*Reprezentatīvo iedzīvotāju interneta aptauju veica pētījumu aģentūra Norstat, 2019. gada novembrī, aptaujājot 316 respondentus.