foto: LETA
"Rimi" sāk testēt produktu piegādi cilvēkiem uz mājām
2019. gada 24. oktobris, 18:20

"Rimi" sāk testēt produktu piegādi cilvēkiem uz mājām

Jauns.lv / LETA

Mazumtirgotājs "Rimi Latvia" šonedēļ sāk "Rimi" e-veikala platformas publiskos testus produktu piegādēm, informēja kompānijas pārstāve Regīna Ikala.

Viņa sacīja, ka šis ir pēdējais e-veikala platformas testēšanas posms un pēc tā noslēguma tuvākajā laikā ikviens pircējs varēs izmantot jauno "Rimi" e-veikalu ikdienas pirkumiem. Testēšanā iesaistīta daļa "Rimi" pastāvīgo klientu, kuriem ir iespēja izmantot produktu piegādes pakalpojumu Rīgas teritorijā.

Ikala piebilda, ka, pārliecinoties par korektu e-veikala sistēmu darbību, lietotāju bāze un pasūtījumu piegādes zona tiks pastāvīgi paplašināta, pakāpeniski palielinot to pircēju skaitu, kuri izvēlas iepirkties internetā.

Pasūtījumu komplektēšana piegādei uz mājām tiek veikta "Rimi" veikalā tirdzniecības centrā "Spice". E-veikalā pieejamas gan pārtikas, gan sadzīves preces.

"Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais sacīja, ka atbilstoši mazumtirgotāja pērn veiktajai aptaujai ceturtā daļa Baltijas iedzīvotāju ir izmēģinājuši pārtikas iegādi internetā un laika taupīšana, izmantojot dažādus digitālos risinājumus, kļūst aktuālāka. "Šis ir līdz šim vērienīgākais "Rimi" īstenotais informāciju tehnoloģiju (IT) projekts, un publiskais tests ir izšķirošs, lai pārliecinātos par visu sistēmu korektu darbību un apkopotu reālu pircēju pieredzi," viņš atzīmēja. Turlais piebilda, ka pirkumu piegādes uz mājām ir pirmais solis, jo pircējiem būs iespējams izvēlēties kādu no trim preču saņemšanas veidiem.

Pēc viņa teiktā, papildus pasūtījumu piegādei uz mājām, "Rimi" e-veikala pircēji varēs izvēlēties arī preču saņemšanu atsevišķos "Rimi" veikalos, kur būs iekārtoti preču saņemšanas punkti. Tirdzniecības centra "Ozols" esošajā "Rimi" jeb "Rimi Ozols" pašlaik tiek veidota novietne jeb "Rimi Drive", kurā pircēji varēs ierasties ar auto un e-veikalā veiktais pasūtījums tiks nogādāts tieši pircēja automašīnā. Pēc e-veikala atvēršanas pirkumus varēs saņemt arī pie "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" informācijas centriem, kur, ievadot pasūtījuma PIN kodu speciālā terminālī, "Rimi" darbinieks izsniegs sakomplektēto pasūtījumu.

Tā izskatās "Rimi" konceptveikalā jaunajā tirdzniecības centrā Ķengaragā

gallery icon
13

"Rimi Latvia" pērn strādāja ar 893,692 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 10,9% un bija 45,305 miljoni eiro. Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Tā izskatās "Rimi" jaunās noliktavas Ķekavā

gallery icon
47

Tēmas