foto: AFP/Scanpix
Aviokompānija "Lufthansa" iesūdzējusi tiesā pasažieri, kurš neieradās uz savu reisu
Tūrisms
2019. gada 13. februāris, 12:19

Aviokompānija "Lufthansa" iesūdzējusi tiesā pasažieri, kurš neieradās uz savu reisu

Jauns.lv

Lai iespējami lētāk iegādātos aviobiļetes, celotāji nereti pēta un izmanto "savienoto reisu metodi". Veicot savienoto reisu lidojumus, pasažieriem kādā lidostā nākas pārsēsties citā lidmašīnā, lai turpinātu ceļu, tomēr ir cilvēki, kas šo situāciju izmanto un nākamajā reisā vienkārši neiekāpj.

"Lufthansa" iesūdzējusi tiesā pasažieri, kurš nav ieradies uz pēdējo no savienotā lidojuma reisiem, ziņo CNN. Šādu metodi parasti izmanto tūristi, kuri cenšas iegādāties pēc iespējas lētākas aviobiļetes.

Piemēram, cilvēks, kurš vēlas lidot no Rīgas uz Amsterdamu, nereti par izdevīgāku cenu var iegādāties lidojumu no Rīgas uz Londonu, bet ar pārsēšanos Amsterdamā. Savukārt pārsēžoties uz reisu no Amsterdamas uz Londonu vienkārši neierasties.

Lidsabiedrība "Lufthansa" tiesā iesūdzējusi pasažieri, kurš bija iegādājies lidmašīnas biļeti no Sietlas uz Oslo, bet ar pārsēšanos Frankfurtē. Izkāpjot no lidmašīnas Vācijā, pasažieris nav iekāpis reisā no Frankfurtes uz Oslo. Tā vietā viņš veicis atsevišķu rezervāciju un ar citu "Lufthansa" lidmašīnu devies no Frankfurtes uz Berlīni.

Tiesas dokumentos vēstīts, ka "Lufthansa" uzskata šo par klaju lidsabiedrības noteikumu pārkāpumu, kā arī vēlas no konkrētā pasažiera piedzīt 2 112 eiro lielu kompensāciju.

Rajona tiesa Berlīnē pērnā gada decembrī šo prasību noraidīja, tomēr lidsabiedrības pārstāvis CNN apstiprinājis, ka aviokompānija jau ir iesniegusi apelācijas sūdzību un lēmumu pārsūdzēs.