Ekonomikas ministrija ar kampaņu uzrunās uzņēmumus, kuri plāno pamest Lielbritāniju
Ekonomikas ministrija (EM) izsludinājusi iepirkumu par mārketinga kampaņu ārvalstu investīciju veicināšanai Latvijā, kuras viens no mērķiem ir piesaistīt uzņēmumus, kas plāno pārcelt savu darbību no Lielbritānijas uz citām Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīm, liecina informācija EM mājaslapā.
Plānotā līgumcena ir 41 900 eiro.
Iepirkuma mērķis ir sagatavot mērķauditorijai atbilstoši uztveramus un vizuāli kvalitatīvus, kā arī saturiski augstvērtīgus piedāvājumus potenciālajiem ārvalstu investoriem un īstenot mārketinga aktivitātes, tajā skaitā sociālo tīklu kampaņas, tādējādi veicinot ārvalstu investoru interesi par Latviju.
Lai nodrošinātu EM īstenotas ārvalstu tiešo investīciju piesaistes aktivitātes ar to īstenošanai nepieciešamo atbalstu, konkursa uzvarētājam būs jāveic vairākas aktivitātes. Tostarp jāizstrādā potenciālo investoru uzrunāšanai domātas prezentācijas, jānodrošina ārvalstu tiešo investīciju aktivitātēs iesaistīto vadības līmeņa darbinieku konsultācijas par potenciālo ārvalstu investoru uzrunāšanu un apmācības.
Tāpat iepirkuma uzvarētājam būs jāizstrādā un jāīsteno sociālo tīklu un mediju kampaņa.
EM rosina potenciālos investorus meklēt 500 pasaulē lielāko kompāniju sarakstā "Global Fortune 500", turklāt šajos uzņēmumos kā mērķa auditorija ir "C" līmeņa vadītāji, Baltijas jūras reģiona valstu lielākās kompānijas, kuras izmanto dalīto pakalpojumu centra biznesa modeli.
Tāpat mērķa auditorija ir ārvalstu uzņēmumi, kuri jau darbojas Latvijā un apsver iespējas paplašināties, kā arī uzņēmumi, kuri plāno pārcelt savu galveno mītnes vietu no Apvienotās Karalistes uz citām ES valstīm.
Ar kampaņu plānots uzrunāt arī starptautiskas kompānijas ārpus ES vai Eiropas Ekonomiskās zonas valstīm, kuras vēlas savas ražotnes vai mītnes vietas izvietot ES.