Nākamā gada budžetu "reklamēs" uz stendiem ielās un pieturās
Vides reklāmas aģentūra SIA "JCDecaux Latvija" uzvarējusi Finanšu ministrijas (FM) iepirkumā par informatīvās kampaņas sniegšanu, kurā plānots sabiedrību informēt par 2018.gada valsts budžetu, liecina FM informācija.
FM bija izsludinājusi iepirkumu "Sociāli informatīvo materiālu par 2018.gada valsts budžetu druka un izvietošana, uzturēšana eksponēšanas kārtībā, demontāža Latvijas pilsētu sabiedriskā transporta pieturvietu un vides statiskajos un dinamiskajos reklāmas stendos".
Tajā pieteicās tikai viens pretendents - "JCDecaux Latvija", kas piedāvāja minēto pakalpojumu sniegt par 41 900 eiro.
FM atzīst, ka "JCDecaux Latvija" iesniegtais piedāvājums atbilst visām nolikumā izvirzītajām prasībām un ir saimnieciski izdevīgs.
"JCDecaux Latvija" līdzīgu kampaņu veica pērn par 2017.gada budžetu un arī pagājušajā gadā kampaņa izmaksāja 41 900 eiro.
Kā liecina SIA "Firmas.lv" informācija, "JCDecaux Latvija" apgrozījums pērn pieauga par 10,6% un bija 4,179 miljoni eiro, savukārt pretēji zaudējumiem gadu iepriekš, tās peļņa bija 82 214 eiro.
"JCDecaux Latvija" ir vides reklāmas operators Latvijā un pārstāv pasaules lielāko vides reklāmas uzņēmumu "JCDecaux".
SIA "JCDecaux Latvija" dibināta 1996.gadā un tās pamatkapitāls ir 1,075 miljoni eiro. Tās vienīgais īpašnieks ir Francijas uzņēmums "JCDecaux Europe Holding".