"Huawei" samelojas par savu telefonu reklāmu, tomēr protas atvainoties
"Huawei" atzīst, ka viedtālruņa reklāmā izmanots profesionālas fotokameras uzņemts attēls.
Auto un tehnoloģijas

"Huawei" samelojas par savu telefonu reklāmu, tomēr protas atvainoties

Jauns.lv

Ķīnas tehnoloģiju kompānija "Huawei" atzinusi, ka mobilā telefona reklāmā izmantojusi ar profesionālu fotoaparātu, nevis ar viedtālruni uzņemtu fotogrāfiju, vēsta portāls "The Register".

Fotogrāfija ar norādi, ka tā uzņemta ar "Huawei" jaunā mobilā telefona "P9" kameru, tika publicēta kompānijas lapā sociālajā vietnē "Google+", bet tagad jau ir izdzēsta.

"Mums izdevās iemūžināt skaistu saullēktu ar [emuāra] "Deliciously Ella" [autori]. "Huawei P9" dubultās "Leica" kameras ļauj izbaudīt fotografēšanu apstākļos ar vāju apgaismojumu, kādi bija šajā gadījumā. Atklājiet fotografēšanu ar viedtālruni no jauna un dalieties savās saullēkta fotogrāfijās ar mums," lasāms "Huawei" ierakstā "Google+".

"P9" ir "Android" operētājsistēma un 12 megapikseļu kamera "Leica". "Huawei" par galveno "P9" mārketinga instrumentu ir izmantojusi tieši šo augstas kvalitātes fotokameru.

Tomēr aktīvistu grupa ""Android" Police" (""Android" policija") publicētās fotogrāfijas digitālajā parakstā atklāja, ka tā ir uzņemta ar profesionālo fotokameru "Canon EOS 5D Mark III", kuras cena ir ap 2330 eiro, neskaitot objektīvu, kas maksā ap 1700 eiro.

"Huawei" nekavējās ar kļūdas atzīšanu, tomēr Ķīnas kompānija neatzinās mēģinājumā maldināt klientus.

"Nesen tika uzsvērts, ka mūsu sociālās saziņas kanālos publicēta fotogrāfija nebija uzņemta ar "Huaei P9". Profesionālā fotogrāfija, kura tika uzņemta "Huawei P9" reklāmas filmēšanas laikā, tika publiskota ar mērķi iedvesmot mūsu kopienu," norādīja "Huawei" preses pārstāvis Els Regs.