Igauņu drēbju zīmols "Monton" izplešas Eiropā
"Baltika" zīmola "Monton" apģērbus varēs iegādāties vēl 22 "Peek&Cloppenburg" veikalos.
Bizness un ekonomika

Igauņu drēbju zīmols "Monton" izplešas Eiropā

Jauns.lv

Igaunijas apģērbu kompānijas "Baltika" modes zīmols "Monton" nākamgad nonāks vēl 22 mazumtirdzniecības tīkla "Peek&Cloppenburg" veikalos Eiropā.

"Monton" preces pašlaik ir pieejamas trīs "Peek&Cloppenburg" veikalos Vācijā, bet 2017.gada pavasara/vasaras sieviešu apģērba kolekcija nonāks kopumā 25 tīkla veikalos ne tikai Vācijā, bet arī Austrijā, Bulgārijā, Čehijā, Horvātijā, Polijā, Rumānijā un Ungārijā.

"Pateicoties zīmola starptautiskajam tēlam, "Monton" kolekcijas piesaista klientus visā Eiropā," norādīja "Baltika" vairumtirdzniecības un franšīzes vadītāja Lea Endriksone, piebilstot, ka "Monton" ir vienīgais Austrumeiropas modes zīmols, kas pārstāvēts "Peek&Cloppenburg" veikalos.

Vācijas tirgum paredzētā "Monton" kolekcija ir pielāgota šī tirgus prasībām, sacīja Endriksone. "Vācijas sievietes visvairāk novērtē žaketes un kostīmus, tādēļ to īpatsvars kolekcijā ir palielināts. Atsauksmes pēc vienas sezonas apstiprina, ka esam uz pareizā ceļa. Atsauksmes ir pozitīvas, tiek novērtēts labais piegriezums un kvalitāte, kā arī tas, ka "Monton" apģērbus ir ērti gan iegādāties, gan valkāt," viņa teica.

"Baltika" kolekcijām ir pieci zīmoli: "Monton", "Mosaic", "Baltman", "Bastion" un "Ivo Nikkolo". Tās tiek eksportētas uz vairāk nekā 25 valstīm, ieskaitot Vāciju. Eksports veido nepilnus 60% no kompānijas pārdošanas ieņēmumiem un pērn sasniedza nepilnus 28 miljonus eiro.

"Baltika" akcijas kotē Tallinas biržā.

LETA/Foto: Publicitātes foto