Speciālā akcijā vēlas panākt apģērbu mazumtirgotāja "H&M" ienākšanu Latvijā
Sociālajā tīklā "Facebook" izveidota lapa "Bring "H&M" to Latvia", kas aicina iedzīvotājus atbalstīt Zviedrijas apģērbu mazumtirgotāja "Hennes&Mauritz" ("H&M") ienākšanu Latvijas tirgū, biznesa portālu "Nozare.lv informēja biznesa konsultāciju kompānijas "RetailBaltic" mazumtirdzniecības eksperts Zulfukars Tosuns.
"Facebook" lapa "Bring H&M to Latvia" kopš tās darbības sākšanas apmeklēta vairāk nekā 19 500 reizes, tai ir vairāk nekā 230 sekotāju.
Pagājušajā nedēļā mazumtirdzniecības konsultāciju kompānija "RetailBaltic" veica aptauju "Facebook" lapā "Bring H&M to Latvia". Interesenti tika aicināti atbildēt uz jautājumu: "Kurš no Rīgas iepirkšanās centriem būtu vispiemērotākā vieta "H&M"?" Nedēļas laikā uz jautājumu atbildēja vairāk nekā 1200 "Facebook" lietotāju.
Aptaujas dalībnieki varēja izvēlēties starp 13 atbilžu variantiem. Vispopulārākās atbildes bija tirdzniecības centrs "Alfa" (403 balsis), "Spice" (330 balsis), "Riga Plaza" (136 balsis), "Galerija Centrs" (97 balsis). Savukārt 91 aptaujas dalībnieks uzskatīja, ka "H&M" būtu jābūt ielas veikalam.
"Facebook" lapas sekotāji izteikuši vēlmi Latvijā redzēt arī citus starptautiski atpazīstamus zīmolus, piemēram, Vācijas zemo cenu pārtikas veikalu tīklu "Lidl", Vācijas lielveikalu tīklu "Rewe" un rotaļlietu ražotāju "Toys"R"Us".
Līdzīga "Facebook" lapa jau kādu laiku darbojas Austrālijā, kur savākusi 1600 sekotājus. Tosuns norāda, ka drīzumā "H&M" atvērs pirmo veikalu Austrālijā.
Oktobrī ieplānota "Bring "H&M" to Latvia" atbalstītāju demonstrācija Stokholmā.
LETA