Bizness un ekonomika

"Reklāmas rīmu naktī" rādīs padomju Latvijā radītās reklāmas

Jauns.lv

Nākamnedēļ, 15.oktobrī, notiekošajā "Reklāmas rīmu naktī" tiks rādīta padomju Latvijā radītu reklāmu programma, stāstīja pasākuma ģenerālproducents NVS un Baltijas valstīs Danils Kostinskis.

Viņš stāstīja, ka šīs reklāmas tiks rādītas pamīšus ar citu valstu reklāmām, kuru reklamētie produkti ir līdzīgi.

Kostinskis informēja, ka kopumā "Reklāmas rīmu naktī" tiks rādīti 412 reklāmas klipi no visas pasaules, no kuriem lielākā daļa būs pēdējos divos gados uzņemtie klipi, kā arī 20.gadsimta sākumā uzņemtā pirmā reklāma, 1920.gadu un 1930.gadu reklāma.

"Pasākumā varēs skatīt radošas reklāmas, kas netiek rādītas televīzijā reklāmas pauzēs. Lielākoties cilvēkiem reklāma ir apnikusi, bet "Reklāmas rīmu naktī" tiks rādīti klipi, kurus ir vēlme skatīties atkārtoti," uzsvēra Kostinskis.

Viņš norādīja, ka "Reklāmas rīmu nakts" nav notikusi pēdējos divus gadus, tomēr pauda cerību, ka pasākums notiks ik gadu. Tāpat viņš piebilda, ka Latvija ir vienīgā Baltijas valsts, kurā notiek festivāls. Kopumā tas tiek rīkots 50 pasaules valstīs.

Jau ziņots, ka "Reklāmas rīmu nakts" norisināsies nākamās nedēļās beigās, naktī no 15.oktobra uz 16.oktobri.

Kā ierasts, "Reklāmas rīmu nakts" notiks Kongresu namā. Pasākuma sākums plānots plkst.22, un paredzēts, ka tas ilgs aptuveni astoņas stundas.

Šogad pirmo reizi "Reklāmas rīmu nakts" organizatori ir izdevniecības nams "Petits". Organizatoru pārstāve Irina Černiševa klāsta, ka, tāpat kā iepriekš, arī šogad "Reklāmas rīmu nakts" laikā būs iespēja noskatīties 500 reklāmas klipus no Žana Marī Bursiko veidotās pasaules reklāmu izlases jeb sinematēkas.

Reklāmu seansu starplaikos pasākuma apmeklētājiem tiks piedāvāti dažādi konkursi, fotografēšanās, lāzeršovs, kā arī citas izklaides. "Reklāmas rīmu nakti" aicināti apmeklēt Latvijas kino, izklaides biznesa pārstāvji un citas sabiedrībā pazīstamas personas.

LETA Nozare.lv

Tēmas