"Latvijas balzams" ar jaunu šampanieti plāno palielināt tirgus daļu līdz 22%
Alkoholisko dzērienu ražotājs AS "Latvijas balzams" laidis tirgū jaunu dzirkstošo vīnu ar zīmolu "Rīgas Dīva", plānojot vēl par 2% palielināt attiecīgo tirgus segmentu, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja uzņēmuma pārstāvji.
"''Rīgas šampanietis'' patlaban aizņem 20% no visas dzirkstošo vīnu un šampaniešu kategorijas. Tagad tā līnija papildināta ar "Rīgas Dīva Gold Fusion", kā arī ar persiku, zemeņu sulu bagātināto "Rīgas Dīva Red Fusion". Inovatīvais produkts sniegs iespēju uzņēmumam šo tirgus daļu palielināt vismaz par 2%. Konkurence dzirkstošo vīnu kategorijā ir ievērojami saasinājusies, tādēļ vēl rūpīgāk sekojam patērētāju vēlmēm," norādīja "Latvijas balzama" zīmolu direktors Valters Kaže, gan neprecizējot jaunajā dzērienā ieguldītā finansējuma apjomu.
Abi jaunie dzērieni jau nopērkami Latvijas veikalos.
"Latvijas balzams" dzirkstošo vīnu ražo jau kopš 1952.gada, ''Rīgas šampanieša'' kvalitāte atbilst visstingrākajiem starptautiskajiem standartiem.
''Rīgas šampanieša'' sērija apvieno piecus dažāda veida dzirkstošos vīnus, kā arī 2011.gadā tirgū ieviesto "Rīgas Dzirkstošo bezalkoholisko" dzērienu.
Kā ziņots, "Latvijas balzama" auditētais apgrozījums pērn bijis 46 miljoni latu, liecina uzņēmuma paziņojums "NASDAQ OMX Riga" biržā. Tas ir 12% samazinājums salīdzinājumā ar 2010.gada auditēto apgrozījumu - 52,25 miljoniem latu.
Uzņēmuma auditētā peļņa pērn bijusi 3,65 miljoni latu salīdzinājumā ar 3,92 miljonu latu peļņu 2010.gadā.
"Latvijas balzams" ir dibināts 1900.gadā, esošo nosaukumu ieguvis 1970.gadā. Uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus.
"Latvijas balzama" lielākais akcionārs ir kompānija "SPI Regional Business Unit BV", kam pieder 89,53% akciju.
LETA