Aprīlī "Twitter" un "Facebook" topa ietekmīgākais zīmols ir "airBaltic"
Aprīlī par ietekmīgāko sociālo tīklu "Twitter" un "Facebook" zīmolu kļuvusi nacionālā aviokompānija "airBaltic", tai seko kinoteātris "Forum Cinemas", bet trešo pozīciju ieņēmis mūzikas festivāls "Positivus", biznesa portālu "Nozare.lv" informēja zīmolvedības konsultācijas uzņēmuma "DDB Consulting" pārstāvis Artis Krilovs.
Ceturtais ietekmīgākais zīmols aprīlī ir "Radio 101", piektajā vietā ir mobilo sakaru operators "Bite", bet sestais ir tūrisma informācijas portāls "Travelnews".
Aprīļa sākumā "Twitter" ietekmīgāko zīmolu topu papildināja arī "Facebook" tops, savukārt šomēnes rezultāti apskatāmi vienā kopīgā ietekmīgāko zīmolu topā. Jaunākie rezultāti pieejami interneta vietnē "www.zimolutops.lv/ietekmigakie-zimoli". Tops tiek veidots, izmantojot ziņu aģentūras LETA interneta un sociālo mediju monitoringa rīku "WebRadar".
Abu sociālo tīklu - "Twitter" un "Facebook" - rezultāti tiek skaitīti kopā, turklāt abiem rādītājiem tiek piemērots vienāds svars. Šādi esot iespējams izvērtēt to, kurā no sociālajiem tīkliem zīmolam veicies labāk. "Facebook" un "Twitter" ietekmīgāko zīmolu topus būs iespējams izpētīt arī atsevišķi, taču, aplūkojot abus topus vienkopus, iespējams veiksmīgāk saskatīt tendences, kas vieno ietekmīgus zīmolus.
Topa pirmās vietas ieguvējs "airBaltic" savu pozīciju iekarojis, pateicoties veiksmīgai darbībai "Facebook" tīklā. Savukārt "Radio 101" ietekmi kaldinājis mikrobloga vietnē "Twitter". "Forum Cinemas" un "Positivus" vienlīdz aktīvi darbojas abos sociālajos tīklos.
Krilovs norādījis, sociālie mediji ir kļuvuši par tradicionālo mediju labāko draugu, nevis biedu vai konkurentu, kā šķita pirms pāris gadiem. Sociālo mediju un digitālās pasaules kombinācija ļauj uzņēmumiem piedāvāt jaunus produktus un pakalpojumus. Latvijas Pasts aprīlī esot pieteicis jaunu produktu - "hibrīdpasta" vēstules, kur sūtītājs raksta vēstuli internetā, bet saņēmējs to saņem aploksnē no pastnieka.
LETA