Savulaik par 110 miljoniem latu novērtētais "digg.com" pārdots par 275 000 latu
Sociālo ziņu portāls "digg.com", kas apkopo lietotāju "iebalsotās" interesantākas ziņas internetā, un par kuru "Google" reiz bijis gatavs maksāt 200 miljonus ASV dolāru jeb aptuveni 110 miljonus latu, informācijas tehnoloģiju (IT) inkubatoram "Betaworks" pārdots par 500 000 ASV dolāru jeb 275 000 latu, raksta "The New York Times".
Pārdevēji arī saņēmuši akcijas inkubatorā "Betaworks", kas padara kopējo atlīdzību par darījumu "dažus miljonus vērtu".
"Business Week" norāda, ka "Digg" savulaik dabūjis aptuveni 40 miljonus ASV dolāru (22 miljonus latu) dažādu riska kapitāla fondu naudas, taču tie netiks atgūti.
"Digg" reiz bija viens no daudzsološākajiem jaundibinātiem uzņēmumiem Silīcija ielejā. Interneta vietni dibināja 2004.gada kā vietu, kur parasti patērētāji varēja paši salikt sev interesējošu ziņu un citu interneta satura krājumus, nepaļaujoties uz avīžu redaktoru izvēli, raksta "Wall Street Journal".
Portāla auditorija sāka izsīkt 2010.gadā, kad lielāku popularitāti ieguva "Facebook" un "Twitter", jo tur lietotāji saņēma interesanta satura rekomendācijas tieši no saviem "draugiem". Vienlaikus notika vairākas "digg.com" lapas dizaina maiņas, kas auditorija nepatika, raksta "Wall Street Journal".
Vairāki mediji raksta, ka "Digg" vietne tiks apvienota ar kādu citu "Betaworks" piederošu ziņu savācēju.
Kā liecina aģentūras LETA arhīvs, sociālo mediju eksperts Artūrs Mednis 2006.gada dibinājis ziņu vākšanas portālu "digg.lv", kas jau ilgāku vairs nedarbojas.