Kas piedzims, ja tētis būs BMW un mamma Toyota?
Ar to, kas piedzima Toyota un Subaru gadījumu sakara rezultātā, abi vecāki ir lepni! Dvīnīši Toyota GT86 un Subaru BRZ iekarojuši daudzu sirdis. Gan abi kopā, gan katrs atsevišķi.
Par to, ka Toyota aizdomājusies par kādreiz tik populārā modeļa Celica likumsakarīgo turpinājumu, baumas klīst ne jau pirmo dienu. Daudzi par šādu turpinājumu uzskatīja kopdarbu GT86, ko ar atzinību uztvēra pat vairāki pasaules līmeņa autotematikas izdevumi, taču Celica pēcnācējam vajadzētu būt nedaudz augstākas raudzes sērijveida sporta automobilim nekā GT86.
Arī BMW sen nav neko darījis sporta rodsteru virzienā, un svaigākais no šīs sērijas ir BMW Z4.
Tad nu topošie jaunā sporta automobiļa vecāki Toyota un BMW parakstījuši laulības līgumu, kas nestu labumus kā mammai, tā tētim. Galvenokārt jau sadarbība ļautu abām kompānijām optimizēt milzu izdevumus, kas nepieciešami, lai radītu jaudīgu sporta automobili. Būsim godīgi – šāda veida transporta līdzekļiem ir diezgan ierobežots pircēju loks, un ienākumi ne vienmēr spēj segt izdevumus.
Parakstītā vienošanās paredz sadarbību arī automobiļa svara samazināšanā un jauna veida litija – gaisa akumulatoru izstrādē.
Sadarbība starp šīm divām kompānijām nav nekas jauns, un varētu pat teikt, ka tā ir likumsakarīga 2012. gada kopējā memoranda turpināšana. Kā zināms, BMW piepalīdzēja Toyota automobiļiem ar dīzeļdzinējiem, kas paredzēti Eiropas tirgum, savukārt Toyota piepalīdz BMW tikt galā ar automobiļu ekoloģiju un ekonomomiju.
Pagaidām gan nav ziņu, kad jaundzimušais sporta rodsters varētu ieraudzīt dienas gaismu. Nav ziņu arī par tā vizuālo veidolu un tehnisko izpildījumu. Vai arī šie būs dvīņi vai tikai pusbrālis ar pusmāsu – to rādīs laiks.