Bizness un ekonomika
2013. gada 6. jūnijs, 20:29

"Citadele" atzīta par populārāko Latvijas zīmolu Lietuvā

Jauns.lv

Latvijas tirdzniecības palātas Lietuvā un Latvijas vēstniecības Lietuvā apbalvojumu "Nameja balva" kategorijā "Populārākais Latvijas zīmols Lietuvā" ieguvusi AS "Citadele banka" (''Citadele''), informēja pasākuma rīkotāji.

Šajā kategorijā par titulu sacentās arī "Air Baltic Corporation" un "NP Foods" ar cepumiem "Selga".

Kategorijā "Inovatīvākais uzņēmums" uzvarēja "Tilde informacines technologijos". Šajā kategorijā uz balvu pretendēja arī "Elektrum Lietuva" un "BTA Insurance Company" Lietuvas filiāle.

Kategorijā "Straujākais pieaugums" uzvarēja SIA "Auto Kada". Uzņēmums izkonkurēja SIA "Attirance" un SIA "Latvijas humusvielu institūts".

Par gada sociāli atbildīgāko uzņēmumu tika nosaukts "BTA Insurance Company". Uz balvu pretendēja arī "Likmere" un "Baltic Travel Group".

Kategorijā par lielākajām investīcijām laurus plūca "Grifs AG". Uz balvu pretendēja arī "BTA Insurance Company" un "Citadele".

Savukārt par labākajiem partneriem - Lietuvas uzņēmumiem - tika atzīti trīs - "Douglas LT", "Grant Thornton Rimess" un "Interjero elementai".

Jau ziņots, ka pērn galveno balvu Latvijas apbalvojumu konkursā Lietuvā "Nameja balva 2012" ieguva "Latvijas Finiera" meitasuzņēmums "Likmere".

"Likmerei" galvenais apbalvojums - zelta Nameja gredzens - tika pasniegts kā uzņēmumam, kas ir lielākais nodokļu maksātājs Lietuvas budžetā.


LETA, Nozare.lv