Starptautiskā "Ernest Kickstarter" hakatona dalībnieki Rīgā sasnieguši Austrālijas, ASV un Spānijas auditoriju
28.oktobrī Biznesa augstskolā “Turība” kopā ar latviešu mobilā sulaiņa ERNEST Kickstarter kampaņas sākumu norisinājās starptautiskas mārketinga sacensības studentiem jeb hakatons. Sacensību laikā studenti realitātē īstenoja pašu izstrādātos komunikācijas risinājumus tiešsaistes videi, lai globālā mērogā izplatītu informāciju par ERNEST pieejamību Kickstarter platformā. Darba rezultātā studenti visplašāko auditorijas iesaisti sasniedza Austrālijā, ASV un Spānijā.
Pēc Rīgas sacensību noslēguma hakatona darbību turpināja studenti Ņujorkā un Toronto, kam izdevās nostiprināt sasniegto auditoriju Austrālijā, Indijā un ASV. Pēc 28.oktobra par ERNEST konceptu stāstīja arī tādi ASV mediji kā EU-Startups, Techcrunch un Yahoo News.
Hakatona dalībnieki pēc intensīva 12 stundu darba atzīst, ka šī ir bijusi ļoti vērtīga pieredze, bet galvenā motivācija piedalīties - iespēja strādāt pie īsta uzņēmuma kampaņas realizēšanas, izmantojot reālus finanšu līdzekļus un praktiskos risinājumus ar tūlītēju iespēju novērtēt rezultātus. Kopumā hakatonam Rīgā pieteicās gandrīz 130 studentu.
Hakatona norisi ar uzkodām dalībniekiem atbalstīja Pica Lulū – garda, uz vietas no Latvijas ražotāju produktiem gatavota pica. Dalībnieku norēķinus nodrošināja jaunās paaudzes maksājuma karte WestStein priekšapmaksas MasterCard. Pasākums norisinājās Biznesa Augstskolas Turība telpās. Balvas pasākuma dalībniekiem nodrošināja ERNEST, sporta komplekss 333 un citi.