Bizness un ekonomika

Programmas "Jaunais uzņēmējs 2013" laikā pārdoti teju 9000 saldējumi

Jauns.lv

Kopumā jūnijā programmas "Jaunais uzņēmējs 2013" norises laikā programmas dalībnieki pārdevuši gandrīz 9000 saldējuma vienības, programmas labāko dalībnieku apbalvošanas ceremonijā informēja "Food Union" grupā ietilpstošās AS "Rīgas piena kombināts" valdes priekšsēdētājs Raimonds Misa.

Pērn vidēji tika pārdoti 7,5 tūkstoši saldējumu. Arī šogad pieprasītākais saldējums bija "Pols klasiskais" un "Tio" vafeļu glāzītē.

Visvairāk saldējumu pārdeva un tādējādi par labāko jauno uzņēmēju kļuva Anna Beatrise Brīvlauka no Rīgas Franču liceja. Viņa kopumā pārdevusi 1422 saldējumus.

Viņa saņēma galveno balvu 1200 latu apmērā pēc izvēles - datoru vai 12 mēnešu stipendiju 100 latu apmērā, vai apmaksātu pirmo studiju gadu augstskolā. Anna izvēlējās 12 mēnešu stipendiju.

Arī otrās un trešās vietas ieguvēji šogad ir meitenes - Alise Ozoliņa, kura pārdevusi 1277 saldējumus un Bella Dubovika - pārdevusi 979 saldējumus. Abas meitenes saņēma pārsteiguma dāvanas - "iPad Mini" planšetdatorus.

Jau ziņots, ka vasaras prakses programmas "Jaunais uzņēmējs" mērķis ir attīstīt un nostiprināt jauniešu zināšanas un prasmes pārdošanā un uzņēmējdarbības pamatprocesos, veicināt jauniešu nodarbinātību un interesi par uzņēmējdarbību tālākās karjeras izvēlē. Programma "Jaunais uzņēmējs" tiek īstenota jau otro gadu.

LETA, Nozare.lv