“Adidas” zaudē ekskluzīvās tiesības uz svītrām savos dizainos
Sporta apģērbu gigants “Adidas” ir zaudējis tiesas prāvu, lai luksusa zīmolam “Thom Browne Inc.” aizliegtu savos dizainos izmantot “Adidas” “firmas zīmi” – trīs svītras, ziņo BBC.
Sporta apģērbu gigants kā argumentu tiešā izmantoja faktu, ka luksusa zīmola “Thom Browne Inc.” četras svītras bija pārāk līdzīgas “Adidas” trim svītrām. Savukārt dizaineris Tomas Brauns apgalvoja, ka pircēji, visticamāk, nesajauks abus zīmolus, jo viņa zīmolam un “Adidas” ir atšķirīgs svītru skaits, ziņo BBC.
“Adidas” tiesā pieprasīja kompensēt vairāk nekā 7,8 miljonus dolāru (6,4 miljonus mārciņu) zaudējumu atlīdzību, taču žūrija Ņujorkā nostājās Brauna pusē.
Brauna dizainparaugiem bieži ir četras horizontālas, paralēlas svītras, kas apņem apģērba roku vai, kā tas bieži redzams uz paša radītāja, zeķes. “Adidas” dizainparaugiem bieži ir trīs svītras.
Sporta apģērbs “Adidas” nekonkurē ar “Thom Browne Inc.” Dizaina apģērbiem, un to produkcija ir paredzēta turīgiem klientiem – piemēram, sieviešu kompresijas legingi maksā 680 mārciņas, bet polo krekls maksā 270 mārciņas.
Brauna advokāti arī iebilda, ka svītras ir izplatīts dizains.