Krievijā atklāts "McDonald's" aizstājēja logo
Krievijas ātrās ēdināšanas ķēde, kas iepriekš valstī bija "McDonald's", gatavojoties no svētdienas atkal atvērt savus restorānus, atklājusi savu jauno logo.
Jaunajā zīmolā attēlots aplis un divas līnijas, kas it kā atveido burgeru un divus frī kartupeļus.
Uzņēmums vēl nav atklājis ķēdes nosaukumu, lai gan tiek ziņots, ka apsvērti vairāki varianti.
Maijā "McDonald's" informēja, ka aiziet no Krievijas, valsts sāktā kara dēļ.
Krievijā šajā nedēļas nogalē paredzēts no jauna atvērt 15 restorānus, paziņojusi Krievijas valstij piederošā ziņu aģentūra TASS, citējot firmu "Sistema PBO", kas vada iepriekš "McDonald's" piederošo biznesu.
"Logotipa zaļais fons simbolizē produktu un servisa kvalitāti, pie kuras pieraduši mūsu viesi," aģentūrai TASS sacīja kāds "Sistema PBO" preses pārstāvis.
Sociālo mediju lietotāji komentēja, ka jaunais logo joprojām izskatās pēc "M", vēsta BBC.
Citi sacīja, ka jaunais logo, šķiet, tapis, iedvesmojoties no Bangladešas karoga, kuram ir arī tumši zaļš fons un sarkans aplis līdzīgos toņos.
Kā vēsta laikraksts "Izvestia", "Sistema PBO" iesniedzis astoņus potenciālos jaunās ķēdes nosaukumus "Rospatent", kas ir Krievijas valdības aģentūra, kuras pārziņā ir intelektuālais īpašums.
Tiek ziņots, ka runa ir par nosaukumiem "Tot Samij", kas tulkojumā nozīmē "Tas pats", un “Svobodnaja Kassa”, kas nozīmē "Brīva kase".
"McDonald's" martā, nepilnas divas nedēļas pēc valsts iebrukuma Ukrainā, uz laiku apturēja uzņēmējdarbību Krievijā.
Pagājušajā mēnesī tā paziņoja, ka pametīs Krieviju kara izraisītās "humānās krīzes" un "neprognozējamās darbības vides" dēļ.
Saskaņā ar līgumu "McDonald's" norādīja, ka saglabās savu preču zīmi Krievijā. Tai ir arī iespēja 15 gadu laikā atpirkt savus restorānus.
Pirms paziņojuma par aiziešanu no Krievijas, "McDonald's" valstī darbojās vairāk nekā 30 gadus.
Ātrās ēdināšanas gigants savu pirmo krievu restorānu Maskavā atvēra 1990. gada janvārī.
Pirmais veikals Puškina laukumā pulcēja simtiem klientu.