Pasaulē

Eiropā jūnijā populārākās bijušas "Google", "Microsoft" un "Facebook" vietnes

Jauns.lv

Interneta lietotāji Eiropā jūnijā visvairāk apmeklējuši "Google", "Microsoft" un "Facebook" interneta lapas, liecina interneta reklāmas un komercijas analītiķu kompānijas "Comscore" apkopotā informācija.

Eiropā jūnijā populārākās bijušas "Google", "Micro...

Ar "Google" koncernu saistītām lapām jūnijā bijuši 335,38 miljoni unikālu apmeklētāju, "Microsoft" lapās viesojušies 259,82 miljoni, bet sociālo tīklu "Facebook" apmeklējuši 246,37 miljoni.

Jūnijā eiropieši bijuši aktīvāki interneta lietotāji nekā ASV, kur "Google" vietnes apmeklēja 182,26 miljoni, bet "Facebook" - 162,07 miljoni. Otro vietu ASV sarakstā ieņēma "Yahoo!" interneta lapas ar 177,64 miljoniem unikālu apmeklētāju jūlijā, informē "Comscore".

Ceturtajā vietā Eiropā ar 153,88 miljoniem apmeklētāju atrodas "Wikimedia Foundation" lapas, savukārt piektajā vietā ar 139,23 miljoniem apmeklētāju - "Yahoo!".

"Comscore" arī apkopojis lielāko laikrakstu interneta vietnes. Pirmo vietu ar 17,2 miljoniem unikālu apmeklējumu ieņem britu avīzes "The Mail" portāls "Mail Online", tam seko britu laikraksta "The Guardian" portāls "Guardian.co.uk" ar 13,5 miljoniem apmeklētāju, bet trešajā vietā atrodas Vācijas "Bild Zeitung" portāls "Bild.de" ar 9,9 miljoniem apmeklējumu.

Ceturto un piekto vietu, ar 9,4 miljonu un 8,8 miljonu apmeklētājiem ieņem ziņu portāli turku valodā - "Hurriyet.com.tr" un "Milliyet.com.tr".

"Comscore" norāda, ka laikrakstu portālu apmeklējumu skaits kopumā - 167,21 miljons - bija par 11% lielāks nekā 2010.gada jūnijā, kas liecinot par augošu interesi un tieksmi lasīt avīžu ziņas internetā.

"Google" savās interneta lapās piedāvā meklēšanas, bezmaksas e-pastu "Gmail", blogu rakstīšanas un citus pakalpojumus. "Microsoft" ietver bezmaksas e-pasta pakalpojumu "Hotmail" un meklēšanas rīku "Bing".

Kā skaidrots "Comscore" mājaslapā, uzņēmums datus ievāc, nepārtraukti novērojot apmēram divu miljonu interneta lietotāju darbošanos un ģenerējot kopējos apmeklējumu datus ar matemātiskiem algoritmiem, kurus sertificējuši eksperti un reklāmas un reklāmas atdeves pētnieku organizācijas.

LETA