Interneta vietne saņem 2 miljonu investīcijas, lai attīstītu virtuālu krūšturu pielaikošanu
Sieviešu apakšveļas tirgotāji internetā "True & Co" saņēmuši investīciju divu miljonu ASV dolāru (1,1 miljonu latu) sēklas naudas, lai attīstītu krūšturu pielaikošanas rīku internetā, raksta informācijas tehnoloģiju (IT) portāls "TechCrunch".
Sēklas naudu rīkam, kas ar aptauju un vizuāliem paraugiem palīdz sievietēm izvēlēties piemērotu krūšturi, devuši ASV pazīstami riska kapitāla uzņēmumi "First Round Capital", "SoftTech VC", "Aileen Lee", "Softbank Capital" un bijusī profesionāļu sociālā tīkla "Linkedin" menedžera Elena Levija. Kā raksta portāls, Levija pasteigusies piedalīties investīcijā ar naudu no viņas jaundibinātā sēklas naudas fonda, kuram vēl nav dots nosaukums.
"True &Co" komanda "negaidītā veidā izmanto tehnoloģiju, lai risinātu grūtu mazumtirdzniecības problēmu, pielietojot algoritmus un datus, kādu nav pat vadošiem apakšveļas zīmoliem", savu piedalīšanos sēklas naudas investīcijā skaidroja viens no "First Round Capital" vadošiem partneriem Džošs Kopelmans.
"TechCrunch" raksta, ka ideja attīstīt "True&Co" rīku radusies divām draudzenēm, Mišelei Lamai un Ārtijai Ramamutrijai, kuras, būdamas ļoti aizņemtas, strādājot IT un finanšu nozarē, konstatēja, cik grūti ir pielaikot un nopirkt krūšturi. Saruna pārtapa par apņemšanos dibināt uzņēmumu, kuru patlaban vada Lama, bet Ramamutrija ir produktu menedžere.
Lai radītu krūšturu pielāgošanas un pirkšanas vietni internetā, partneres izpētīja, kā apakšveļas nozarē tiek veidoti krūšturu modeļi un noteikti standartizētie izmēri, kādas ir sieviešu ķermeņu variācijas un citi parametri. No savāktajiem datiem veidoja programmatūru, kas, aprēķinot aptuveni 2000 variantus, piedāvā pircējai piemērotus modeļus.
Lai sev pielāgotu apakšveļas gabalu, sievietei ir jāievada dati par krūšu izmēru, jānosaka forma (vadoties pēc zīmētiem attēliem ekrānā), jāizvēlas modeļi, kas patīk, un pēc aptaujas izpildīšanas tiek piedāvāts neliels krūšturu klāsts, no kuriem var izvēlēties tos, kurus saņemt pa pastu kā paraugus. Saņēmusi līdz pat pieciem krūšturu paraugiem, pircēja tos var pielaikot, paturēt un nopirkt piemērotāko, un pārējos nosūtīt atpakaļ.
Portāls norāda, ka internetā jau darbojas pāris "virtuāli" apakšveļas pielaikošanas un pirkšanas rīki, tostarp "Warby Parker", taču investori uzskata, ka "True & Co" pasākums ir konkurētspējīgs. Pagaidām pielaikošanas vietne ir pieejama tikai pircējiem ASV, taču kompānijas dibinātājas teikušas, ka sēklas naudu izmantos, lai paplašinātu darbību, neizslēdzot iziešanu globālajā tirgū.