Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
10 komentāri
Sakārtot:
Juhans
25. martā 06:46
Tiklīdz tu kaut ko kādam nosūti, parādi, izstāsti, vai aizdod - rēķinies - tas vairs nav tavs.
Kur
25. martā 06:47
Pastalas tur parasti sūdi
a
25. martā 06:58
nē,man parasti tur ir speciāli faili,kas nav jāslēpj. ja gribi nošārēt kaut ko,tad tas ir ļoti ērti.
>a Šodien 06:58
25. martā 07:44
Ja gribi ar kādu padalīties, no sērijas "Redzi, kas man ir", tad labāk neizmantot vietnes, kas etniski, ģeogrāfiski, astonomiski un sazin vēl kā ir saistītas ar vietu kurā dzīvo. Nolūkā dalīties, vajag izmantot vietnes, kurās interese par tevi, kā lietotāju, būs krietni zema, t.i. ārpus visām Savienībām, Amērikas, Krievijas, Ziemeļeiropas u.t.t.
:)
25. martā 08:03
Ažiotāžas sacelšana ir daļa no šāda PR gājiena :) 1. solis - sacelt ažiotāžu par "neprecīzu argumentu". 2. solis - uzņēmuma amatpersona sīki un detalizēti skaidro drošības informāciju un nomierina klientus. Rezultāts - klienti iegūst informāciju par uzņēmuma drošības fīčām, uzņēmums iegūst drusku vairāk atpazīstamību, cilvēku sarunu tematos drusku pavirmo tērzēšana par konkrēto uzņēmumu.. Diezgan labs PR gājiens. Nav jau nekas īpaši svaigs. Ja pareizi izspēlē, tad ļoti efektīvi darbojas un tikai vairo uzticamību uzņēmumam. Failiem.lv malači, ka šito izspēlēja.. :)) Šito principā ir iespējams izspēlēt pat nemaksājot presei par reklāmas laukumu un vēl pie viena pat vainojot presi par ažiotāžas sacelšanu :))) Ko laikam šoreiz failiem.lv, būdami džentelmeņi tā īsti laikam tomēr nedara.. lai gan varēja :)) Lai nu kā.. smuks gājiens.. Malači. Prieks redzēt, ka cilvēki smuki strādā sava produkta tēla uzlabošanai! :) Nevis tikai glupus banerus fotošopā lipina un domā, ka ar to arī visa reklāma beidzas :))
:)
25. martā 08:09
Šeit starp citu varēja to PR gājienu izmantot arī tā, ka tā "problēma" būtu puslīdz nopietnāka.. Un tad uzņēmums teiktu - jā.. nav forši.. bet lūk mūsu "jaunais risinājums" :)) Bija labs piemērs ar tiem cepumiem, kuros kaut kāda laboratorija atrada slikto eļļu.. Ārprāts, nepareizā eļļa cepumos.. 1. solis - skandāls - nepareizā eļļa cepumos. 2. solis - uzņēmuma pārstāvis skaidro, ka uzņēmums labosies.. 3. solis - uzņēmums ļoti ātri palaiž cepumus "bez sliktās eļļas", kamēr vēl turpina skandalēties ar to pētnieku pa preses lapām.. :)) Labu apetīti. Ja vienkārši palaistu jaunus cepumus, bez sliktās eļļas un sāktu reklamēties - tak baigais piķis jāiegulda tādā reklāmā. Bet kopā ar skandālu - reklāmas kampaņa sanāca krietni lētāka un produkts ieguva atpazīstamību. Šoreiz failiem.lv laikam īsti nebija nekāda jauna produkta ko pielipināt šim "skandālam".. Viņi vienkārši gribēja atgādināt, ka ir drošs un normāls serviss, ja vien pats lietotājs sakarīgi uzvedās ar saviem datiem.. Hei.. bet arī nav slikti.. Izdevās par sevi atgādināt :)) Nu labāk par interneta baneri jau nu ir :))
eiroidioti
25. martā 10:36
Eiropas Savienībā tiek aizsargātas idiotu tiesības. Idiotiem ir tiesības nopublicēt Internetā datus vai informāciju, kuru idioti nevēlas rādīt citiem, taču vainīgi būs noteikti visi citi, tikai ne paši idioti. Viena no idiotu tiesību nodrošināšanas iestādēm - Valsts datu inspekcija.
wes
25. martā 13:13
Izlasīju! Neko nesapratu! Bet aaaafigetj, cik intertesanti....
DAUŅIEM
25. martā 14:08
JA JŪSU FAILI IR PRIVĀTI, TAD, ATVAINOJIET MANU SLIKTO FRANČU IZRUNU, KAKAGO HUJA JŪS TOS MĒTĀJAT PA SERVERIEM???
Kur
25. martā 14:09
Rusdebilie lapotu huji tur parasti huiņa.

Pievienot komentāru

Autorizēties
Komentāru noteikumi