Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
11 komentāri
Sakārtot:
Dzintars Lielais
2019. gada 28. oktobrī 06:50
Latvijā 1992.gadā bija 68 bankas, tagad palikušas 8. Par 60 bankrotējušajām arī mēļoja , ka viss kārtībā.
Onslows
2019. gada 28. oktobrī 07:21
Baumas izplata no vienas valsts, kuru kreiso naudu vairs Latvijā nevar atmazgāt! Tie kas neskatās Ķīseļ TV nemet kreņķi!
Svētais Naivums
2019. gada 28. oktobrī 07:23
Tev, Ļielaisa visās 68 bija atvērti konti, ko tu, tā krenķējies. Mazajai Latvijai arī 8 ir krietni par daudz.Starp citu tās bankas bankrotēja ne mēļošanas dēļ, bet darboņu darbošanās rezultātu dēļ. Tagad gan izskatās, ka tiek organizēta mērķtiecīga kampaņa lai destabilizētu situāciju Latvijā.
Aivars Kalniņš(JIMMY)
2019. gada 28. oktobrī 07:27
Klienti nevis neizvēlas saņemt pakalpojumus e-vidē bet jūs,Luminor,to uzspiežat. Ieejot bankā un pajautājot kādu neskaidrību atbildēt ka visu var atrisināt caur internetbanku. Vecāki cilvēki taču nespēj orientēties internetā. Arī man tas nepatīk.Neskaidrību gadījumā ir info tālrunis. Maksas.Tas ir taisnīgi ja esmu jūsu bankas klients tad man vēl jāmaksā lai kautko uzzinātu?
Svētais Naivums
2019. gada 28. oktobrī 07:36
> Aivars Kalniņš(JIMMY)Šodien 07:27 Vispār jau, tā ir visās bankās, tā ir laikmeta iezīme, viss čipojās un digitalizējās.Pat bankomātu skaits straujā tempā samazinās.
Edmunds Sūna
2019. gada 28. oktobrī 08:00
Serviss vienkārši spīdošs Luminor! Jelgavas filiāli likvidēja,Āgenskalna arī,tagad ja kas uz Spci,tur rinda puse dienas garumā! Malači,ietaupa,tikai ne klientu laiku,savu naudiņu.Jau sāku domāt par bankas maiņu un ne es vinīgais.Izvēlēšos kam filiāle man tuvumā!
Mihail 1971
2019. gada 28. oktobrī 08:02
Visi raud, ka nav naudas un pēkšņi visiem bankās lielākas summas par garantētajiem 100 000, kuri tiks atdoti jebkurā gadījumā. Kārtējā piektās kolonnas mākslīgi sacelta ažiotāža.
Svētais Naivums
2019. gada 28. oktobrī 08:09
> Edmunds Sūna Šodien 08:00 Tu laikam neapjēdz, filiāles likvidē visas bankas. Cik, pēdējo triju gadu laikā "Swedbank" ir filiāles un bankomātus ""saīsinājusi" grūti saskaitīt. Tad uz kuru bfiliāli tuvāk dzīvesvietai dosies? Manuprāt ērtāk un lētāk būtu mainīt dzīvesvietu, ( kā slēdz kārtējo filiāli) nevis banku.
Leons
2019. gada 28. oktobrī 08:36
KA TIK CILVEKIEM ACIS AIZMĀLĒT - šie esot uzlabojuši bankas darbību - kaķiem jāsmejas - man no Kuldīgas jābrauc uz Saldu lai varu kodu kalkulātoru savā teleponā iedabūt. Kā no Kuldīgas pazuda DNB banka tā nekāds Luminor te nav ienācis un šie saka - esot uzlabojuši - tik vien palicis ka viens bankomāts RIMĪ. Nu jāskatās ka tas pats nepazūd ar visu banku. PNP bankai vismaz bija apkalpošanas centrs Kuldīgā - bija kāds dzīvs cilvēks ar ko parunāt.
Svētais Naivums
2019. gada 28. oktobrī 08:43
> Leons Šodien 08:36 A priekš kam kodu kalkulātoru telefonā, telefonam ir Smart-ID( vai kā nu citām bankām viņus sauc)? Kodu kaukulātors ir tiem kas neizmanto telefonu, vai arī izmanto, bet priekš kam abus vienā, gan nesaprotu.
Arija Emilija Reimane-Dewar
2019. gada 28. oktobrī 10:20
Nav man mobilais...tad nu mana internetbanka Luminor ar septembri ir nobloketa, jo tika veiktas izmainas ' "droshibai" .Tas nav par velti man...tas maksa 18 eiro.Vai man kads prasija par izmainam? Neesmu LV, tad nu lidoju speciali uz Latviju, lai sakartotu savu banku vai nomainitu citu banku.Vai taa rikojas ar klientu normala banka? TA IR MANA PENSIJA, KURAI KLAT NETIEKU...Paldies Luminor !

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi