
90. gados slavenas meiteņu grupas dalībniece kļuvusi par bezpajumtnieci

Laikā, kad viena no populārākajam 90. gadu grupām paziņojusi par atgriešanos, tās dalībniece un dibinātāja atklāj, ka jau vairākus gadus dzīvo savā automašīnā.
"En Vogue" ir amerikāņu R&B meiteņu grupa, kas dibināta 1989. gadā Oklendā, Kalifornijā. Grupa kļuva slavena 90. gadu sākumā ar savu izsmalcināto vokālu, harmonijām un stilīgo tēlu, kas viņas izcēla starp citām tā laika R&B grupām. Grupa guva milzīgus panākumus 90. gados un tās debijas singls "Hold On" kļuva par starptautisku hitu.
Dona Robinsona, viena no grupas "En Vogue" dibinātājām, nesen atklājusi, ka pēdējos trīs gadus dzīvojusi savā automašīnā. 58 gadus vecā dziedātāja dalījās ar savu stāstu emocionālā videoklipā, kas otrdien tika publicēts vietnē "YouTube", stāstot par grūtībām, kas viņu piemeklējušas. Dziedātāja ar savu stāstu nāk klajā tikai dažas nedēļas pēc tam, kad "En Vogue" paziņoja par gaidāmo ienesīgo Eiropas turneju.
Taču Donas realitāte ir daudz mazāk spoža, un viņa atklāti stāstīja saviem faniem par piedzīvoto:"Ja jūs bijāt kopā ar mani 2020. gadā, es sniedzu kādas 105 000 intervijas un tajā laikā dzīvoju pie vecākiem Lasvegasā. Tas bija lieliski... līdz tas vairs nebija. Es mīlu savu mammu, bet viņa kļuva ļoti dusmīga un izgāza daudz no šīm dusmām uz mani. Es biju viņas mērķis visu laiku, un es domāju: "Es to nevaru izturēt. " Es viņu pārāk cienu, lai to pieņemtu. Es to nesapratu toreiz, un nesaprotu arī tagad. Tas mani sāpināja," atzina Robinsona.
"Grammy" balvas nominantes menedžeris piedāvāja viņai palikt savā Losandželosas dzīvoklī, kas maksāja 1700 ASV dolāru mēnesī, taču viņai vienkārši nebija vietas, jo abiem bija suņi. "Tad viņš teica: "Labi, es tevi uz vienu nakti izmitināšu viesnīcā." Un šī viena nakts pārvērtās par astoņiem mēnešiem viesnīcā, kas maksāja 3000 dolāru mēnesī. Ak, Dievs, es sev teicu: "Nē, tas ir nepieņemami! "," ar neticību atceras Dona.
2022. gadā Robinsona sāka pētīt tā saukto “auto dzīves” kultūru un nolēma izmēģināt šo dzīvesveidu. "Es jutos brīva. Es jutos kā kempingā. Tas vienkārši šķita pareizais solis," viņa skaidroja.
Savā pirmajā naktī automašīnā viņa pārnakšņoja Malibu."Tas bija biedējoši. Bet tad es sapratu, kā rīkoties, kā aizklāt logus un ar ko nevajadzētu runāt," viņa piebilda.
Lai arī sākumā bija grūti, Dona atklāja, ka viņai patika sajūta, ka viņa ir neatkarīga un var dzīvot pēc saviem noteikumiem:"Tu esi uzmanīgs, kam stāsti, ka esi viens, it īpaši kā sieviete un vēl jo vairāk kā slavenība. Es to vienkārši neatklāju cilvēkiem."
Lai gan dzīve automašīnā varētu šķist smaga, Robinsona saka, ka tā bija apzināta izvēle, kas viņai bija jāizdara, lai "izietu cauri ugunij". Viņa joprojām var paļauties uz savu brāli Evinu, asistenti Nīsiju un bijušo vīramāti, kuri viņai sniedz atbalstu. "Jūs droši vien esat dzirdējuši par "dvēseles tumšo nakti" – tas ir periods, kad tu izolējies no ģimenes un draugiem. Es noteikti esmu šajā fāzē," viņa paskaidroja. "Bet es nesūdzos – es negribētu mainīt savas pieredzes pret neko pasaulē."
Arī savu humora izjūtu Dona nav zaudējusi. "Lai jūs zinātu – man ir sporta zāles abonements, un es tur mazgājos! Es esmu "Funky Diva", bet ne funky!” saka Dona, atsaucoties uz grupas 1992. gada albumu "Funky Diva".
Robinsona filmē savu pieredzi un plāno izveidot dokumentālo filmu par savu ceļojumu cauri dzīves grūtībām un iespējamo atgriešanos. "Sabiedrība mēdz skatīties uz cilvēkiem, kuri dzīvo ārpus sistēmas, no augšas, bet es varu pateikt – ļoti daudzi cilvēki tuvākajā nākotnē izvēlēsies tieši šādu dzīvesveidu," viņa sacīja, aicinot fanus izaicināt sevi un izkāpt no komforta zonas.
Lai gan viņa atzīst, ka dzīvoklis šobrīd būtu ērtāks risinājums, viņa nejūt nožēlu par savu izvēli:"Ja man būtu izvēle, vai es gribētu dzīvokli? Jā, protams. Es nemelošu. Bet vai es lepojos ar to, ko esmu paveikusi? Absolūti!"
Robinsona pievienojās "En Vogue" 1989. gadā un 1997. gadā pirmo reizi pameta grupu līguma strīdu dēļ. Viņa atgriezās uz īsu brīdi 2005. gadā un pēc tam darbojās grupā no 2008. līdz 2011. gadam. Producenti atzīst, ka Donas aiziešana no grupas ietekmēja tās izaugsmi. "Kad Dona pameta grupu, tas izjauca mūsu tempu," atzina producents Tomass Makelrojs. "Tas mainīja grupas dinamiku un attiecības ar ierakstu kompāniju."
Tikmēr "En Vogue" joprojām ir populāra – Spotify platformā viņu mūziku klausās 1,9 miljoni cilvēku mēnesī, viņu "YouTube" skatījumu skaits sasniedz 26 miljonus, un kopumā grupa ir pārdevusi vairāk nekā 20 miljonus ierakstu.