
“Rīgas namu pārvaldnieks” strādā pie jauna zīmola izstrādes

SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) ir uzsācis jauna zīmola izstrādi – ir izsludināts konkurss, saņemti piedāvājumi un patlaban ir uzsākta to izvērtēšana, informē RNP valdes priekšsēdētājs Māris Ozoliņš.
Domājot par jauno zīmolu, RNP prioritāte būs saglabāt atpazīstamību, taču vienlaikus veidot to tādu, lai veicinātu uzņēmuma vērtības paaugstināšanu.
Jau tagad RNP ir veiksmīgs uzņēmums – RNP apgrozījums 2024. gadā bija 80,569 miljoni eiro, kas ir par 8,55 % vairāk nekā 2023. gadā, vienlaikus RNP Rīgas valstspilsētas pašvaldībai nodrošina stabilu dividenžu plūsmu. Jāpiebilst, ka RNP strādā bez pašvaldības dotācijām.
Uzņēmuma vadītājs norādīja, ka RNP līdz šim daudz ieguldījis, lai uzlabotu gan korporatīvo, gan procesu pārvaldību un efektivitāti, kas atspoguļojas klientu apmierinātībā un uzņēmuma finanšu rādītājos.
RNP ieskatā uzņēmumam nākotnē ir iespējas attīstīties vairākos virzienos. Pirmkārt, reģionāli, jo var piedāvāt namu pārvaldīšanas pakalpojumus ne tikai Latvijā, bet arī ārpus tās robežām, piemēram, Baltijā. Otrkārt, mūsdienās moderni pārvaldīšanas pakalpojumi ietver arī citu biznesa potenciālu, piemēram, potenciāli īres namu būvniecība un uzturēšana, viedo un zaļo tehnoloģiju ieviešana – ultraskaņas ūdens skaitītāji, elektrisko auto uzlādes stacijas daudzdzīvokļu namu pagalmos, liftu maiņa, ilgtspējīga ēku renovācija un kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšana.
“RNP ir ilggadēja pieredze un mēs to varam likt lietā, attīstot dažādus biznesa virzienus, kas vairs nav tikai namu pārvaldīšana. Attiecīgi mēs vēlamies veidot tādu zīmolu, kas palīdz sniegt biznesa mērķus, attīstīt uzņēmumu un palielināt tā vērtību,” piebilda Ozoliņš.
Tāpat zīmola maiņa ir saistīta ar valstī notikušajām normatīvo aktu izmaiņām un nepieciešamību domāt par ilgtspējīgu RNP biznesa modeli nākotnē.
“Proti, šā gada maijā stājās spēkā grozījumi Valsts un pašvaldību dzīvojamo māju privatizācijas pabeigšanas likumā, kas paredz to, ka no 2026.gada 1.janvāra dzīvojamo ēku pārvaldīšana pāriet īpašnieku rokās, tiem iestājoties tiešās attiecībās ar pārvaldnieku, ja tāds ir. Tas nozīmē, ka RNP tagad un arī ilgtermiņā ir jāspēj konkurēt gan ar pakalpojuma kvalitāti, gan ar cenu, gan vienlaikus domāt par ilgtspējīgu biznesa modeli, kas ļauj uzņēmumam attīstīties arī turpmāk,” skaidro Ozoliņš.