"Rimi" palielinās lēto preču piedāvājumu
foto: LETA

"Rimi" palielinās lēto preču piedāvājumu

Marianna Ozola

Jauns.lv / LETA

"Rimi" veikalos plānots palielināt ekonomisko produktu īpatsvaru līdz 18%.

Mazumtirgotājs "Rimi Baltic", kas ir SIA "Rimi Latvia" īpašnieks, ieviesis jaunu ilgtermiņa biznesa stratēģiju "#Focus", kas tostarp paredz palielināt ekonomisko produktu īpatsvaru "Rimi" veikalos no 13% līdz 18%, trešdien žurnālistiem sacīja "Rimi Latvia" Kategoriju departamenta vadītāja Inese Pētersone.

Viņa sacīja, ka līdz ar jauno stratēģiju būs vērojamas izmaiņas veikalu sortimentā - tas joprojām būs plašs, bet ar lielāku fokusu uz ekonomisko produktu segmentu, kā arī "Rimi" turpmāk vairāk fokusēsies uz uzņēmuma pamatdarbību, kas ir pārtikas mazumtirdzniecība.

Tādējādi, pēc Pētersones minētā, par 22% tiks samazināts nepārtikas sortiments, piemēram, par 50% tiks samazināts mazās sadzīves tehnikas sortiments, par 14% saruks pieaugušo apģērba piedāvājums, bet par 20% - sveču un mājas dekoru piedāvājums.

Tajā pašā laikā privāto preču zīmju produktu pieaugums plānots līdz 33%. Tostarp 50% no privāto preču zīmju produktiem tiks iepirkti no Baltijas valstu piegādātājiem.

"Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais atzīmēja, ka "Rimi" jaunās stratēģijas ietvaros strādā pie vēl diviem projektiem. Tostarp viens paredz neliela izmēra veikalus pārveidot par ekonomiskas iepirkšanās vietām.

Pēc viņa teiktā, šogad rudenī plānots atklāt vienu šādu veikalu un vērot, kāda būs pircēju reakcija. Veikals atradīsies Latgales ielas apkārtnē, tomēr vairāk Turlais pagaidām neatklāja.

Otrs projekts ir hipermārketu pilnveidošana, vairāk uzsverot, ka tas ir pārtikas veikals. Arī pirmais šāda koncepts veikala varētu tikt ieviests rudenī, minēja Turlais.

Viņš atzina, ka pie jaunās "Rimi" stratēģijas ir strādāts vairāk nekā gadu, tomēr arī jaunajam "Rimi Baltic" īpašniekam - Dānijas "Salling Group" - ir vienots redzējums par stratēģiju.

"Rimi" veiktā tirgus izpēte liecina, ka apmēram 70% pircēju Baltijas valstīs par galveno kritēriju pārtikas iegādē uzskata iespēju ietaupīt, izvēloties preces ar dažādām atlaidēm.

Jau ziņots, ka "Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 1,126 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 31% - līdz 38,115 miljoniem eiro.

"Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. "Rimi Latvia" vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas "Rimi Baltic".

2025.gada jūnija sākumā tika pabeigts darījums starp Zviedrijas mazumtirdzniecības uzņēmumu "ICA Gruppen" un Dānijas kompāniju "Salling Group" par "Rimi Baltic" pārdošanu. Tādējādi "Salling Group" īpašumā ir nonācis viss Baltijas veikalu tīkls, tostarp ar e-komercijas platformu un centralizētu loģistikas sistēmu. Darījuma summa bija 1,3 miljardi eiro.

"Salling Group" veikali ir arī Dānijā, Vācijā un Polijā. "Salling Group" pieder zemo cenu lielveikalu tīkls "Netto", kā arī vairāki citi veikalu tīkli, tostarp "Føtex" un "Bilka".

"Salling Group" pilnībā pieder "Salling Foundations".

Tēmas